- Medlem
- 15. des. 2012
Så vidt jeg husker har det vært torx - skruer på alle lenker jeg har hatt fra Sinn, inkludert UX som vel bruker samme lenke som U1Hvor lett er det å justere/fjerne ledd fra lenken på disse?
Vurderer en U1 eller U50.
Så vidt jeg husker har det vært torx - skruer på alle lenker jeg har hatt fra Sinn, inkludert UX som vel bruker samme lenke som U1Hvor lett er det å justere/fjerne ledd fra lenken på disse?
Lett. Følger med to stk unbraco, en for å holde igjen og en for å skru. En liten skrue i den ene enden og et gjennomgående «rør». Mer mikk en Rolex, men ikke vanskelig. Har U50 nr 3, denne blir. Ei fantastisk bruksklokke til fornuftig pris.Hvor lett er det å justere/fjerne ledd fra lenken på disse?
Veldig enkelt. Unbrako skruer og medfølgende verktøy.Hvor lett er det å justere/fjerne ledd fra lenken på disse?
Vis vedlegg 259510
Vis vedlegg 259511
Dessverre lang kø med kun en selger så rakk ikke prøve noen idag. De snakket for opplysningens skyld perfekt engelsk og butikken har taxfree.
Jeg har kjøpt veggur direkte fra Sinn, og det gikk helt smertefritt. Tysk mwst. ble automatisk trukket fra, og de sendte med UPS.Har lenge hatt lyst på en 356, og lurer på om ikke tida er inne for å dra i spaken. Mangler en chrono og er lei av Speedy. Mente disse lå på en rundt 20k og således mye klokke for pengene, men sendte melding til en norsk forhandler med spørsmål om tilgjengelighet og pris og det viser seg at den koster 34k på lærrem og det synes jeg begynner å bli litt stivt. Er det noen som har erfaring med å kjøpe direkte fra fabrikk, og vet om man ender opp noe rimeligere med moms og hvordan garanti/service fungerer? Legger ved et par bilder for merksemd.
Vis vedlegg 263870Vis vedlegg 263871
Takker - godt å høre at du har fin erfaring med å handle derfra og at de automatisk trekker fra momsen! Da blir det nok en flieger på megJeg har kjøpt veggur direkte fra Sinn, og det gikk helt smertefritt. Tysk mwst. ble automatisk trukket fra, og de sendte med UPS.
Ser i alle fall ut som 356 med akrylglass blir vesentlig rimeligere direkte fra dem (€ 1584 + mva.)
Det er også gode tips - takk!Hvis du kan vurdere en brukt, ser det ut til at Sinn ofte selges billigere i Sverige enn for eksempel på Chrono24.
Avslutad - Sinn 356 FLIEGER på H-länk. 15k
Tysk fliegerchronograph på 38,5 mm. Helblästrad boett och länk för ett tooligt utseende och len känsla. Skicket är mycket fint. Enstaka små märken finns, främst på länken. Fullset med alla länkbitar, länkverktyg, låsvätska och Sinns bandstiftverktyg. Dagvisning på tyska. Inköpt från Erikson...klocksnack.se
Selv kjøpte jeg to fra denne forhandleren;
uhrefreund.com