Sinn Spezialuhren

attachment.php

astronaut Reinhold Ewald på vei til MIR, med Sinn 103 rundt armen

Er det noen som vet hvordan priser Urmaker Jacobsen har på Sinn sammenlignet med Sinn sin nettbutikk? Prøvde å sende mail om en konkret klokke men fikk aldri noe svar.

Hei.
Jeg har vært inne på Sinn sine hjemmeside og dratt bestilling langt men jeg lurer på følgende: Trekker de ikke vekk tysk mva ved kjøp utenfor EU ? Har ikke planer om å betale dobbelt mva. Takknemlig for tilbakemelding.

Mitt bidrag til Sinn på TS:
Sinn sin klokke laget for Mazda sin introduksjon av NC-modellen i 2005.
Skiven er malt billakk. De første kundene fikk med en slik klokke med skive i samme farve som bilen. Min klokke er Razor Blue.

WP_20140506_12_04_21_Pro.jpg

Dette er også Dagens Klokke.
Remmen på bildet er ikke den originale skinnremmen. Den er brun og har racing-huller.

8

Flotte klokker! Hvordan gjør man det med service? Sender man uret direkte til Sinn igjen?

Jeg har ikke kommet dit enda, men tror jeg ville kontaktet en flink vanlig urmaker. Feks @Arcticboy eller tilsvarende...

8

Siden det stort sett er standardverker, kan de fleste urmakere fikse/ta service på selve urverkene. Mange av Sinn-klokkene har jo imidlertid en del spesialteknologi, så de bør vel enten sendes til Sinn i Frankfurt eller evt. Jacobsen.

• Liker
Reaksjoner: Rokollen og Grendel
Min har standard urverk. Da bør du sjekke ut hva som er i din, og eventuelt høre med en dyktig urmaker.

8

• Liker
Reaksjoner: Rokollen