Minutemans klokker (17.07.12)

Gleder meg dette, virkelig. Både at du har den tilbake, og at vi har et miljø her inne som muliggjør at man kan kjøpe tilbake klokkene man selv har eid.

Salutt minutt!
 
Grattis!

Her snakker vi litt "back to the future"-kind of handling. Utmerket!
Jeg går selv svanger med å skaffe meg inn igjen en sak jeg kvittet meg med. Vakkert å registrere du har gått foran, Minuteman!

;)
 
Dette er er nesten en tåre i øyekroken MM! Jeg regnet jo med at du skaffet deg en tilbake før eller senere, men at det ble den samme var jo vittig.
 
Se her. Her sitter jeg og har ikke fått med meg at du har laget tråd med samlingen.

Flott presentasjon og gratulerer med fornuftig valg hva gjelder speedy.
 
Alltid koselig med hyggelige kommentarer og gratulasjoner. Tusen takk skal dere fanker'n meg ha, alle sammen! (håper dere forstår at dette "fanker'n" er et positivt ladet uttrykk jeg bruker i denne tråden)

Når jeg tenker meg litt om, så er jaggu halve moroa den mottakelsen et nytt familiemedlem får her på sonen. Føler meg som et medlem av EN, stor, happy family hvor gleden over et nytt ur oppriktig deles av alle.

Veldig, veldig inspirerende, til kjerringa store fortvilelse, og til min store glede.
 
Flott innlegg. Ikke minst nydelige klokker. Jeg må erkjenne at det "rykker" litt når jeg ser din iWC, den er "my cup of tea".

Men som sagt; utrolig flotte alle sammen.
 
Tråden er ikke på langt nær oppdatert og jeg har unboxet mer enn nok i det siste. Legger derfor kun ut et bilde av dagens nyankomne:

011-12.jpg
 
Nok et liebhaber-ur inn i samlingen. Gratulerer!
Kos deg med alle flotte, nye ur og ha en fortreffelig jul, mm.