Sinn Spezialuhren

Väldigt annorlunda Sinn idag som just kom med posten, Nabo 17 :)

07688BE5-981F-45DA-A28D-31C5B8B388B2.jpeg

Er det noen som vet hvor bredt utvalg urmaker Jacobsen har på Sinn? Jeg er sjelden i nærheten så vurderer om det er verdt turen.

Lagt ned dessverre. Oslo ur-service har noe på lager.
Jøss, de er fortsatt oppgitt på sinn.de som forhandler. Oslo ur-service hadde veldig lite på lager sist jeg var der. Jeg ville i utgangspunktet teste en Sinn 103, men eneste alternativ var at jeg kunne komme innom x antall uker senere å se på en før den ble hentet av en kunde..

Her er min Sinn 157. Lemania 5100 som utrolig nok er kronometersertifisert. Som vanlig med Sinn er det ikke lett å finne ut når den er laget. Men tritium, swiss made og automatic på engelsk peker bakover i tid. Det er også noe med tykk/tynn logo, men det er jeg ikke godt nok inne i puddingen til å mene noe om . Er det noen som kan gjette på produksjonsår?

Uansett. Sjarmerende sak med så masse tilstedeværelse på armen at jeg sjelden bruker den mer enn to dager på rad.

A4D3CDAE-CD67-45B9-8117-2249ABE347A5.jpeg

FB3C57BD-D518-4A66-8DE6-90D2F2D5A001.jpeg

LarsB

Redigert:
Noen erfaringer med å kjøpe løs bezel til U50? Samt den nye remmen til T50, olive grey? Jeg blir bare sendt i evig rundgang mellom Oslo Ur-Service og Sinn i Tyskland :rolleyes: Har akkurat plukket opp en brukt SDR, men kunne godt tenke meg en stål bezel (altså ikke svart) for å kunne veksle uttrykkene. Og så synes jeg de nye tekstilremmene til T50 så stilig ut!

IMG_7142.jpeg
IMG_7145.jpeg

Handlet både lenke og bezel til min U1 fra Sinn.de. Funker helt supert det, bare å bestille så ordner de resten. Kjøpe i norge er bare et fordyrende ledd spør du meg.

Noen erfaringer med å kjøpe løs bezel til U50? Samt den nye remmen til T50, olive grey? Jeg blir bare sendt i evig rundgang mellom Oslo Ur-Service og Sinn i Tyskland :rolleyes: Har akkurat plukket opp en brukt SDR, men kunne godt tenke meg en stål bezel (altså ikke svart) for å kunne veksle uttrykkene. Og så synes jeg de nye tekstilremmene til T50 så stilig ut!

Handlet både lenke og bezel til min U1 fra Sinn.de. Funker helt supert det, bare å bestille så ordner de resten. Kjøpe i norge er bare et fordyrende ledd spør du meg.

Det høres jo veldig fornuftig ut, men på forespørsel sendte de meg til Oslo Ur-Service, og jeg fant ingen måte å bestille bezel rett i nettbutikken?

Det høres jo veldig fornuftig ut, men på forespørsel sendte de meg til Oslo Ur-Service, og jeg fant ingen måte å bestille bezel rett i nettbutikken?
Ahh, ja, jeg bare sendte e-post med beskjed at jeg vil bestille bezel SDR til min Sinn U1. Vennligst send meg betalings informasjon. Og gjorde kort prosess slik. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare spurt om det var mulig å ordne direkte med de. Eventuelt skyld på at du ikke har tid til å vente eller noe slikt.

• Liker
Reaksjoner: Anders