Sinn Spezialuhren

:D
Har U1. 556i og 104i i samlinga :)

Ikke så verst. :) Godt å se det er flere som er svake for Sinn.
Min første ordentlige klokke og første som er kjøpt på TS var en 656. Det jeg liker best ved disse klokkene er at de tåler mye juling. Sinn 656 fikk rollen som beater og siden da har det bare vært Sinn som arbeidsklokke.


Etter to år ble den solgt og ny beater kom inn. Sinn EZM3.







Brukte den på jobb hver dag i ca 2år, så fikk jeg lyst på en annen beater. Solgte EZM3, og mens jeg ventet på min nye beater, dukket det opp en annen jeg ikke klarte å motstå. Denne:



Sin 857 Lufthansa cargo :)
Fantastisk som beater. All tegiment! Tanken var den skulle være ventepølse men klarer ikke å kvitte meg med den. Det er vel ikke straffbart å ha to beatere?:D
Vi fikk lit dårlig start men det ordnet seg etter hvert.












Så kom den. EZM13


Den skriker,"bruk meg, gjør med meg hva du vil!" :D






Det var mine beatere siste 4-5 år. Det som er så dumt med Sinn AD i nærheten og dårlig impuls kontroll at man plutselig finner ut at de har andre fine klokker, ikke bare toolwatch.
Denne er resultat av en uskyldig besøk Sinn AD:


Sinn 104 St Sa








Og det var det. :)
Skulle gjerne hatt 1800 S Damaszener, men ser ut at det må vente litt.

Takk for oppmerksomheten og tålmodighet. :)
 
Fortsetter med bilder av frosne klokker. Denne gangen bokstavelig talt. :D










På disse bildene kan man se at klokka ikke går og det skyldes ikke kulda men lat fotograf. :) Denne fotoseansen tok flere dager.



Familie bilde:


Og så ble det verre. :D















For ordens skyld, ingen dyr eller klokker har lidd under fotoseansen. Kanskje litt, men det skal de f... meg tåle. :D
 
Hei. Bezelen på min Sinn UX sitter dønn fast. Har latt den ligge i varmt vann en stund uten hell. Også prøvd å ta den av men når jeg løsner de 3 skruene kl 10,2 og 6 sitter den fortsatt helt fast. Noen som har vært borte i dette?
 
  • Liker
Reaksjoner: Olemt
attachment.php

astronaut Reinhold Ewald på vei til MIR, med Sinn 103 rundt armen
 
Er det noen som vet hvordan priser Urmaker Jacobsen har på Sinn sammenlignet med Sinn sin nettbutikk? Prøvde å sende mail om en konkret klokke men fikk aldri noe svar.
 
Hei.
Jeg har vært inne på Sinn sine hjemmeside og dratt bestilling langt men jeg lurer på følgende: Trekker de ikke vekk tysk mva ved kjøp utenfor EU ? Har ikke planer om å betale dobbelt mva. Takknemlig for tilbakemelding.
 
Mitt bidrag til Sinn på TS:
Sinn sin klokke laget for Mazda sin introduksjon av NC-modellen i 2005.
Skiven er malt billakk. De første kundene fikk med en slik klokke med skive i samme farve som bilen. Min klokke er Razor Blue.

WP_20140506_12_04_21_Pro.jpg

Dette er også Dagens Klokke.
Remmen på bildet er ikke den originale skinnremmen. Den er brun og har racing-huller.

8