Hmm og hva var ferdig pakka pris på disse hjem i postkassen?
Min kom på ca 13k ferdig momset.
Hmm og hva var ferdig pakka pris på disse hjem i postkassen?
Min kom på ca 13k ferdig momset.
Hehe.. Ja den er perfekt
Ta det fra meg, chronodiver. Jeg har hatt (i kronologisk rekkefølge):
U1
U2S
UX GSG9 SDR
EZM-3
U1 SDR
Jeg falt tilbake på UX (standard versjonen denne gang) som den ultimate Sinn diver![]()
Sponon kommer sikkert med et svar senere, men jeg kan gjerne si litt om mine meninger om EZM3.
Jeg syntes det var en fantastisk hverdagsklokke. Den er passe stor med sine 40mm slik at den aldri "blir i veien" slik U1en min tidvis kan bli. Den tåler "alt" og passer både på rem, nato, gummi, lenke osv. Fordi den har et top grade ETA 2824, så kan den reguleres til å bli veldig nøyaktig. Jeg har nå solgt min fordi jeg trengte penger raskt for et annet kjøp, men det var med tungt hjerte den ble solgt. En dag kommer jeg til å skaffe meg en EZM3 igjen - enten at jeg kjøper tilbake den jeg solgte, eller at jeg kjøper meg en ny.
Jeg hadde også en EZM3 en stakket stund. Jeg likte den først veldig godt, men fascinasjonen ga seg litt. Den har en fin størrelse, ser tøff ut og har alminnelig god kvalitetsfølelse. Datoen er imidlertid ubrukelig. Lumen under par. Krona på feil side er et lite irritasjonsmoment, og den matte overflaten (tegimented?) ble litt kjedelig etterhvert. I tillegg blir den matte overflaten ikke spedielt pen når den blir slitt og får småmerker.
![]()
![]()
Jeg solgte min, og vet egentlig ikke om jeg angrer så veldig ennå.
Takk for tilbakemelding. Jeg tenkte på dette som en ferie/badeklokke hovedsakelig. Hva syntes dere om lenken?
Det har min ogsåSinn's anti-fuktighets teknologi med argongass inni kassen, og en fuktighetsindikator på siden av kassen/lugsen.
Datoen er imidlertid ubrukelig. Lumen under par. Krona på feil side er et lite irritasjonsmoment, og den matte overflaten (tegimented?) ble litt kjedelig etterhvert.
Jeg glemte kanskje å si noe om det. Den er ikke spesiell noen vei egentlig, den er helt OK. Et eller annet med lenkefestene mot klokken var ikke så heldig, rent estetisk. Jeg brukte klokken litt på en gummirem fra Isofrane, og det kledde klokken helt utmerket.
Det er kanskje claspen på lenken som i høyest grad blir ikke spesielt pen når den blir slitt og får småmerker.
Jeg må si meg enig at datoen er ubrukelig og at lumen er under par. Krone på "feil" side og matt overflate er imidlertid for meg noe positivt, og en del av fascinasjonen for klokken.
Jeg må si meg enig at datoen er ubrukelig og at lumen er under par. Krone på "feil" side og matt overflate er imidlertid for meg noe positivt, og en del av fascinasjonen for klokken.
Det har min også![]()