Callahan
Støttemedlem
Hva, jeg synes det var mye stilig i år!?! 372 med brun skive er jo grisekulPanerai har nå sluppet sine nyheter på sin hjemmeside:.....
Gjeeeeeeeesp!
BOOOOOOOORING!
Hva, jeg synes det var mye stilig i år!?! 372 med brun skive er jo grisekulPanerai har nå sluppet sine nyheter på sin hjemmeside:.....
Gjeeeeeeeesp!
BOOOOOOOORING!
Hva, jeg synes det var mye stilig i år!?! 372 med brun skive er jo grisekul![]()
Den er veldig fin, men jeg synes det er litt dumt at datovinduet ikke er plassert lengre ut mot kanten av skiven slik at det følger samme linje som tallene. Blir en smule ubalansert. Slik er det vel når man bruker et "off the shelf" urverk som ikke er skreddersydd for klokken...
Årsaken er: Hemmet vekst. 40mm kasse og "standard" ETA/Sellita-urverkstørrelse.
Hmmmm, den må jeg la synke inn litt..
![]()
Dette var veldig, veldig fargerikt.Sterkt uenig
Jeg får nesten vondt av å se disse to, grunnet av at jeg ikke er stinn av gryn :
![]()
![]()
Ikke fan av de andre fargene, men denne kunne jeg godt tenkt meg.
![]()

Hvor mye kulere hadde den ikke vært uten den overdimensjonerte heliumsventilen(???). Bare dekk den til på bildet og se... men dritkul ja.
I rest my case@Entropy +
Et lilla oppgulp av det flotte 785 settet fra 2014, overdose "faux patina" varianter av 372 og 587 - nei jeg er ikke imponert.
Ta en kikk på Lo Scienziato variantene i ceramic, da blir årets Lo Scienziato nyhet ganske kjedelig og blass![]()
Den er veldig fin, men jeg synes det er litt dumt at datovinduet ikke er plassert lengre ut mot kanten av skiven slik at det følger samme linje som tallene. Blir en smule ubalansert. Slik er det vel når man bruker et "off the shelf" urverk som ikke er skreddersydd for klokken...
Ikke sandwich dialGullvisere, 1940 kasse, "brevet" krone, dirty dial...Me like.