Sigarer og lightere

Fuente Between the Lines. Dette var ren nytelse. Tykk og kjølig røyk med bløt munnfølelse. Litt vanilje og treverk. Perfekt til både kaffe og cognac. Håper å få kjøpt denne igjen.
B163776D-FABD-4643-A7E1-46B285A78E95.jpeg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: jonska og sunshine
Jeg skal på hyttetur til Norge i februar og kikket på utvalget av sigarer på ankomst Gardermoen, nettsiden viser at 99% av alle typer sigarer er utsolgt?? Er dette tilfelle eller er det feil på nettsiden?
 
Jeg skal på hyttetur til Norge i februar og kikket på utvalget av sigarer på ankomst Gardermoen, nettsiden viser at 99% av alle typer sigarer er utsolgt?? Er dette tilfelle eller er det feil på nettsiden?

Har vært mye problemer med produksjon, transport og generell tilgjengelighet siste to åra. Kan dermed godt hende det stemmer. Litt avhengig av hvilket land du kommer fra, og hvor hytteturen finner sted kan det derfor lønne seg (om enn ikke økonomisk) å ta turen innom en sigarsjappe.
 
Kjøpte disse to Cartier-lighterene. Den ene mangler flint, noen som vet hvor dette kan kjøpes i Norge, eller må man til utlandet?
C6192B29-A514-4B52-BF44-8BBB05241BC8.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: andersen
  • Liker
Reaksjoner: O.M.N og sunshine
Hei sunshine

Det ser ut til at vi vil få sigarene du har kjøpt, inn i butikk på tirsdag neste uke den 15.02.22.

Har du mulighet til å komme til flyplassen for bytte denne dagen?

Hører fra deg.

Mvh
Carina
Kundeservice.
IMG_20220203_170347.jpg
 
Redigert:
Vis vedlegg 286024Favoritten Bespoke (Casdagli) Rosetta nytes mens man kjører inn Webern for årets sesong

Nå redda du dagen min! Jeg kjøpte 3 av disse på Augusto i fjor til en langhelg med golf og gutta. Magisk sigar! Navnet var glemt sekundet jeg kjøpte de, og magebeltet var ikke det mest informative… Du er dagens helt!
 
Nå redda du dagen min! Jeg kjøpte 3 av disse på Augusto i fjor til en langhelg med golf og gutta. Magisk sigar! Navnet var glemt sekundet jeg kjøpte de, og magebeltet var ikke det mest informative… Du er dagens helt!

Deilig:love:
Rett og slett sigarenes Seiko dette, funker som faen!
 
  • Liker
Reaksjoner: BigT