Show us your Helson! - Helson Watches samletråd

Service hos Helson.

Kanskje bittelitt OT, men;
jeg har denne: ( jævla drittelefon.....)
a7c383a77b11723ede1e9193c9fe6e94.jpg

Desverre gikk kronen eller kronehalsen i stykker. Og jeg tok kontakt med Helson på mail. Kort fortalt: raske svar på mail, sendte klokka til dem, reparert og sendt tilbake. Det jeg ikke sa fra om, var at timeviseren hadde noen merker etter minuttviseren og at den tapte noen sekunder hvert døgn. Viserne ble skiftet og urverket ble justert. Alt på garanti. Synes i det hele tatt at det var en god opplevelse.

Jeg synes denne klokka er mest behagelig på Zulu-reim, og når jeg bruker Zulu liker jeg best å ha hardware'n der spennen er på vanlige klokkereimer. Mulig jeg må prøve Zulu med hardware i bronse etter hvert.

IMAG0544_zps44442df2.jpg

IMAG0545_zps379f6cb0.jpg

Julesalg på Helson

"The annual Christmas sale Nov 24th - Dez 24th please enter XMAS as code to get 10% discount"

Løp og kjøp!

Bestiller du hefra nå kan det ta litt. De begynte akkurat å sende ut varer igjen etter å ikke ha sendt ut varer siden August. Det er et enmannsforetak der eier/driver hadde en ulykke og har hatt helseproblemer. Jobber med å komme gjennom backlogen av gamle bestillinger nå, bestilte av dem i August og venter fremdeles.

Quickie Review of A Nato strap company Run by a fellow F71 member. - Page 103

Bestiller du hefra nå kan det ta litt. De begynte akkurat å sende ut varer igjen etter å ikke ha sendt ut varer siden August. Det er et enmannsforetak der eier/driver hadde en ulykke og har hatt helseproblemer. Jobber med å komme gjennom backlogen av gamle bestillinger nå, bestilte av dem i August og venter fremdeles.

Quickie Review of A Nato strap company Run by a fellow F71 member. - Page 103

Det var ny info for min del. Takk som deler!

Jeg fant et annet sted som også solgte remmer med bronse "hardware"
24mm Straps - Width - Crown and Buckle

Må innrømme at jeg savner bronseklumpen min litt :(
Kanskje jeg må prøve en på 42mm neste gang.

Skulle ønske de hadde bronse i 40mm SD.

Eller kanskje like greit at de ikke har det, så slipper jeg nok engang å bevise min totale mangel på selvdisiplin. :rolleyes:

Skulle ønske de hadde bronse i 40mm SD.

Eller kanskje like greit at de ikke har det, så slipper jeg nok engang å bevise min totale mangel på selvdisiplin. :rolleyes:

@Melchiades - nå vet jeg ikke hvor små håndledd du har, men Helson i 42mm er faktisk mindre enn den høres ut. Til og med på mine pikespeiderhåndledd (© Hopalong) er den ikke for stor.

Redigert av en moderator: