Gleder meg til GMT versjonen kommer for salg!

Introducing - Seiko 5 Sports Style GMT SSK001K1 SSK003K1 SSK005K1
Meet the traveller's ready Seiko 5 Sports Style GMT, as it gains a GMT indication with the SSK001K1, SSK003K1 and SSK005K1.

Gleder meg til GMT versjonen kommer for salg!
![]()
Introducing - Seiko 5 Sports Style GMT SSK001K1 SSK003K1 SSK005K1
Meet the traveller's ready Seiko 5 Sports Style GMT, as it gains a GMT indication with the SSK001K1, SSK003K1 and SSK005K1.monochrome-watches.com
Liker at de kommer med GMT på fornuftig prisede modeller! Men hadde vært kult om de kom med en stilfull GMT i segmentet over 5/Sports men under GS pris også.
Men hvem blir den første forhandleren i Norge som har GMTene tilgjengelig?Den kan forhandsbestilles allerede hos Seiko, 470 euro.
Tipper Lohne eller ChristensenMen hvem blir den første forhandleren i Norge som har GMTene tilgjengelig?
Denne må bare testes![]()
Fikk lyst på, krona og bezel har altid plaga meg på MM300. Nå har de fiksa det.Er våre bønner hørt? Endelig kommer 8L35-urverket i en mindre mm-kasse! Nye SLA055 og SLA057 har begrenset opplag og er altfor dyre, men kan vi håpe på at disse blir masseprodusert etter hvert?
Bildet er hentet fra denne artikkelen i Monochrome. Se video her.
Vis vedlegg 276318
Den grå og svarte ligger å venter på posten. Blir unboxing på mandag. Jeg er ganske spent på den da jeg ikke har prøvd en av disse Seiko 5ene før.Det ser ut som GMTene er på vei ut i butikk.
Hvilken fargekombinasjon ville Du valgt for sommeren 2022?
![]()
Seiko lanserer Seiko 5 Sports GMT
Introduserer tre nyheter i Seiko 5 Sports-kolleksjonen med GMT-funksjon.www.tidssonen.no
Når de ligger i hylla er det bare å dra kortetDen grå og svarte ligger å venter på posten. Blir unboxing på mandag. Jeg er ganske spent på den da jeg ikke har prøvd en av disse Seiko 5ene før.
Monstraps, Crafter blue, NamokiHar en SKX007 på aftermarked-lenke. Har lyst til å bruke den mer, men er litt lei lenka og har lyst på en litt fresh gummirem av god kvalitet. Noen som har noen tips til hvor man kan finne noe sånt på nett?
Uncle SeikoHar en SKX007 på aftermarked-lenke. Har lyst til å bruke den mer, men er litt lei lenka og har lyst på en litt fresh gummirem av god kvalitet. Noen som har noen tips til hvor man kan finne noe sånt på nett?