Ja veldig unødvendig så sant man ikke kan vri bezelSBGM245/7, USD 5700,-. LItt unødvendig med både odde- og partall?
Vis vedlegg 266792
Vis vedlegg 266793
Ja, jeg har bestilt. Satser på at den fikser biffen.Jeg kan anbefale å bruke noen kroner i tidssonens websjappe og handle skikkelig verktøy. Denne fra Bergeon holder i lange baner til SKX lenka. Og alt unntatt Grand Seiko hos meg. Der trengs en med to klør. Jeg har en kjip fra ebay og tenker jeg skal kjøpe en ordentlig hver gang jeg bruk
![]()
Barettverktøy 6767
Forhåndsbestilling (bekreftet levering mot slutten av uke 16) Bergeon 6767-F er det nærmeste man kommer en gullstandard innen verktøy for skifte av remmer og lenke. Leveres med en ekstra smal klo og tynn stift, som gjør verktøyet kompatibelt med det aller meste av klokker. Bergeon 6767-F er...shop.tidssonen.no
LarsB
Ja, til den prisen er det skuffende med 6R, men ingen vintage med den røde skiva, dessverre (eller?).Her er launch video:
For min egen del kjøper jeg heller en vintage ks med bedre urverk til en brøkdel av prisen.
Burde denne tråden vært forbeholdt Seiko for å gjøre det ryddig? Og Grand Seiko i en egen tråd?
Slik f.eks Rolex og Tudor?