Seiko brukt i filmen Aliens (1986)

Bishop SCED023.

IMG_20160208_155844.jpg

Det er et mareritt å justere lenkene på disse (fjerne lenkeledd), men "riktig" verktøy og erfaring hjelper. Ripley tok meg tre kvarter, mens Bishop tok 5 minutter.

Det kostet meg noen bøyde pinner og et skrujern...

20160208_205630.jpg

• Liker
Reaksjoner: gorpium og Grendel
Virkelig tøff i sort!

Uvant med litt "usentrert" geometri! På den annen side så er det det som gjør den! Stilig!

8

Er litt i tvil og tenkte dette var plassen å spørre om råd :D Skal jeg kjøpe SCED037
SCED037_MED.jpg

SCED039
SCED039_MED.jpg

ELLER doble prisen og finne en SCED035

the-seiko-chronograph-sced035.jpg

Og nei, "alle tre" eller "alle tre og en "Bishop" er ikke et alternativ ;) Er 035 så mye fetere enn den svarte 037? Kjør debatt!

Disse tre har alle sine særpreg. Hvilken du bør velge, @Gunnar, avhenger av hva du har ellers i klokkeboksen. Sort farver er stilig. Har du ellers blanke stålremmer så er det kjekt å ha en hel-sort. Gule detaljer faller også mitt hjerte nær!

8

Disse tre har alle sine særpreg. Hvilken du bør velge, @Gunnar, avhenger av hva du har ellers i klokkeboksen. Sort farver er stilig. Har du ellers blanke stålremmer så er det kjekt å ha en hel-sort. Gule detaljer faller også mitt hjerte nær!

8

Jeg har ikke en eneste svart klokke i boksen, derfor tror jeg at jeg peiser på med en svart her ;) Måtte bare sove litt på saken :D

• Liker
Reaksjoner: Grendel
ARGH! Akkurat i det jeg falt til ro på både klokkelyst og budsjett, da kommer jeg over denne tråden. Ikke at det velter budsjettet, men jeg bare vet hvem sin eske jeg åpner om jeg går på et sånt impulskjøp. (Pandora sin eske..)

www.shoppinginjapan.net fører et større utvalg av ulike giugiaro-klokker. Merk at de ikke behandler ordrer før 7.4 pga oppussing. Noen med erfaringer fra denne siden?

@Guybrush Threepwood Takk for at du utvidet horisonten min, sci-fi er en lidenskap og det her var utrolig artig!
Oh, and btw, You fight like a dairy farmer!! ;)