Seiko brukt i filmen Aliens (1986)

image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg


Absolutt meget pen i sort! :)
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    106,1 KB · Visninger: 81
Virkelig tøff i sort!

Uvant med litt "usentrert" geometri! På den annen side så er det det som gjør den! Stilig!

8
 
Er litt i tvil og tenkte dette var plassen å spørre om råd :D Skal jeg kjøpe SCED037
SCED037_MED.jpg

SCED039
SCED039_MED.jpg


ELLER doble prisen og finne en SCED035

the-seiko-chronograph-sced035.jpg


Og nei, "alle tre" eller "alle tre og en "Bishop" er ikke et alternativ ;) Er 035 så mye fetere enn den svarte 037? Kjør debatt!
 
Disse tre har alle sine særpreg. Hvilken du bør velge, @Gunnar, avhenger av hva du har ellers i klokkeboksen. Sort farver er stilig. Har du ellers blanke stålremmer så er det kjekt å ha en hel-sort. Gule detaljer faller også mitt hjerte nær!

8
 
Disse tre har alle sine særpreg. Hvilken du bør velge, @Gunnar, avhenger av hva du har ellers i klokkeboksen. Sort farver er stilig. Har du ellers blanke stålremmer så er det kjekt å ha en hel-sort. Gule detaljer faller også mitt hjerte nær!

8

Jeg har ikke en eneste svart klokke i boksen, derfor tror jeg at jeg peiser på med en svart her ;) Måtte bare sove litt på saken :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
ARGH! Akkurat i det jeg falt til ro på både klokkelyst og budsjett, da kommer jeg over denne tråden. Ikke at det velter budsjettet, men jeg bare vet hvem sin eske jeg åpner om jeg går på et sånt impulskjøp. (Pandora sin eske..)

www.shoppinginjapan.net fører et større utvalg av ulike giugiaro-klokker. Merk at de ikke behandler ordrer før 7.4 pga oppussing. Noen med erfaringer fra denne siden?

@Guybrush Threepwood Takk for at du utvidet horisonten min, sci-fi er en lidenskap og det her var utrolig artig!
Oh, and btw, You fight like a dairy farmer!! ;)
 
1
Samme her :D Evt en SCED017

Seiko_Giugiaro_SCED017__39189.1429550504.1280.1280.png


Har de disse til sommeren ryker jeg nok på en av de også ;)


Sweet!! :D Hvis vi kjøper hver vår bør byttehandelen være enkel om vi evt går lei av fargen!
*Den er til salgs nå da, og det er nesten sommer! ;)
 
Redigert:
1



Sweet!! :D Hvis vi kjøper hver vår bør byttehandelen være enkel om vi evt går lei av fargen!
*Den er til salgs nå da, og det er nesten sommer! ;)

Vi kan ha de annenhver uke :D
Dama deler mildt sagt ikke min klokkeinteresse, får jeg to klokker i posten samme måneden blir det full baluba :p Så jepp, blir hvertfall utover i april, får se hvor fornøyd jeg er med SCED037 :)
 
  • Liker
Reaksjoner: AmberGhost
Syns disse er rå men jeg er litt usikker på om det er helt min stil så har aventet litt. Ser 037 har forsvunnet fra Seiya siden i går så tørte ikke vente lenger og bestillte en fra Creation:D Ser ut som 037 også relativt raskt vil forsvinne til listepris. Noen som har noe formening om hvordan verdien vil uvikle seg da? 035 går jo for nesten det dobelte nå. Hadde vært et fint agrument for neste anskaffelser at jeg i hvert fall ikke har tapt penger på den dedikerte sci fi klokken:p
 
Creationwatches sender jo vanligvis med DHL fra Singapore, og jeg har pakka her i Bergen i løpet av 3-4 dager. Men i dag, tre dager etter at jeg bestilte, fikk jeg denne mailen fra de

"Your order has been sent directly from Japan by EMS Speedpost. You will receive in about 5-7 days. Thank you."

Ikke fikk jeg noe sporingsnummer heller :/ Selger de disse via en japansk underleverandør? Hadde venta å få klokka i løpet av denne uka, så det var jo litt leit. Men men, bare å glede seg :D
 
Nå er jeg spent, @Gunnar , har du fått klokken? Håper du tar deg tid til å dele noen bilder!

5-7 dager fom. onsdag, ingenting i kassa i dag, så jeg venter ennå i spenning :D Når jeg så skatteoppgjøret på fredag røk jeg jammen på en SCED019 fra shoppinginjapan.com også :D De har stengt fram til 7 april, så den kommer vel ikke før om et par uker, mye snacks i vente med andre ord :) Deler selvfølgelig bilder når de kommer ;)

037 er forresten borte fra creationwatches, så det var godt jeg var rask på labben
 
5-7 dager fom. onsdag, ingenting i kassa i dag, så jeg venter ennå i spenning :D Når jeg så skatteoppgjøret på fredag røk jeg jammen på en SCED019 fra shoppinginjapan.com også :D De har stengt fram til 7 april, så den kommer vel ikke før om et par uker, mye snacks i vente med andre ord :) Deler selvfølgelig bilder når de kommer ;)

037 er forresten borte fra creationwatches, så det var godt jeg var rask på labben

Jeg fikk samme mail som deg ang EMS-shipping på torsdag, stusset også på det.
Som en dårlig spøk fikk jeg beskjed dagen etter, 1. April, om at ingen klokke var på vei, de var nemlig utsolgt..
Creation mista min goodwill der. Håper du er heldigere:)
 
Jeg fikk samme mail som deg ang EMS-shipping på torsdag, stusset også på det.
Som en dårlig spøk fikk jeg beskjed dagen etter, 1. April, om at ingen klokke var på vei, de var nemlig utsolgt..
Creation mista min goodwill der. Håper du er heldigere:)

Jeg har ennå ikke fått noen annen beskjed siden den mailen på onsdag, så krysser fingrene og satser på at jeg fikk den siste klokka :) Fikk jo ikke noe sporingsnummer eller noe som helst, så håper på det beste
 
Dro med meg siste eksemplaret av SCED039 fra Seiya.


sced039-a_1024x1024.jpg


Skulle egentlig bestille en SARB035, men da jeg så disse klokkene klarte jeg ikke å være fornuftig.. Så ble både SARB og "Alien"-klokke! ;) Kanskje ikke så dumt om det viser seg at de ikke får inn flere. :eek: