Bra du er fornøyd
Gjennomførte ryddig og hyggelig bytte, kan anbefale å være med på denne morroa![]()
Takk for at du startet morroa
Bra du er fornøyd
Gjennomførte ryddig og hyggelig bytte, kan anbefale å være med på denne morroa![]()
Hehe ja det har blitt litt slikt, men alle bytter er velkommenSkulle gjerne hatt en klokke i den klassen nå @Salvesen, desverre så er det enten under eller over![]()
Hehe ja det har blitt litt slikt, men alle bytter er velkommen![]()
Hva har kommet inn?![]()
Da har jeg endelig fått opp en "blogg" type ting for å holde oversikt på disse byttene. Har også lagt inn reviews på de klokkene som har vært med så langt. Jeg er ingen skribent så beklager på forhåndHovedgrunnen til at jeg skriver litt om hver klokke er for å tinge meg til å lære noe om hver enkelt
Har også valgt å skrive på engelsk i håp om å kanskje få noen internasjonale bytter etterhvert, en kan jo drømme iallefall?
Siden finner dere på:
www.TGWE.no
Kjempekult! Garantert noe som vil vekke interessen for meg og samtidig kanskje lære nye ting![]()
Stjernekart på skiven eller?Etter ett par hyggelige bytteforslag er nå Seikoen byttet mot et spennende ur! Denne har jeg gledet meg til å få i "havn" siden Mars 2014 da jeg ikke fikk handlet den i butikken deres på champes lysee pga manglende tilgang på uret på den tiden. Ble også valgt vekk fremfor spansk skinke i pinsen da jeg måtte prioritere tidsbruken på Malaga flyplass, så denne gleder jeg meg til![]()
Stjernekart på skiven eller?![]()