S.U.F og Sarpaneva

Morten fikk tatt et bilde av meg og gærningen selv, Stepan Sarpaneva! :D er det rart jeg må ha med en moon phase Sarpanneva? bare se på blikket hans! haha

282053531_381916950570018_756031597006325517_n.jpg

Veldig fornøyd med S.U.F 180. Bruker den 24/7, også når jeg dusjer og sover :ROFLMAO:Klokken holder seg likevel overraskende godt. Sikkert pga at kassen kun er 38,7mm og <9,5mm tykk; at man ikke dulter så lett borti ting, men også fordi bezel er smal og har en genial utforming.

Drømmer om S.U.F 180 med sunburst silver dial og blå visere, kanskje også stållenke. Venter i spenning.

Svar fra S.U.F Helsinki: We might have some new 180 watches coming at some point this year.

Du @Matsmet må ikke glemme å bruke S.U.F 180 selv om du har blitt bortskjemt med en skreddersydd (arktisk/polarlys) variant av Sarpaneva;)

Redigert:
Den virker litt mørkere enn vanlig blå, men er litt usikker på hvor stor forskjellen egentlig er (bortsett fra open caseback).

Den virker vel litt mattere og dempet/varmere i fargen. Disse skivene har som regel ganske mye liv og nyanser i ulikt lys. Så tipper de er ganske forskjellige i live.

Den virker vel litt mattere og dempet/varmere i fargen. Disse skivene har som regel ganske mye liv og nyanser i ulikt lys. Så tipper de er ganske forskjellige i live.
Ja. Du har nok helt rett. Blir nok veldig merkbar forskjell. Virker som det er matt fumé skive og nesten helt svart ytterste på skiven.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Matsmet
Limited edition 27-29 pcs. Celebrating our new Tehtaankatu 27-29 Mestaritalo location.
Hm, det var en ny variant. Kanskje de lar det gå x antall dager/uker etter de 27 første er solgt der det er mulig å kjøpe nr. 28 og 29, og hvis de ikke selges så stoppes serien på nr. 27?

• Liker
Reaksjoner: OBJ og Matsmet