Callahan
Støttemedlem
Klokken burde ikke trenge en full service etter 4 år, men burde åpnes og testes for å finne årsaken først og fremst.Jeg har en Rootbeer fra 2022 som plutselig har begynt å gå litt treigere de siste dagene. Sånn type et halvt minutt tregere iløpet av de siste 3 dagene. Er det virkelig på tide med service etter bare 4 år?
Vært i nærheten av noe som avgir sterk magnetisme?Jeg har en Rootbeer fra 2022 som plutselig har begynt å gå litt treigere de siste dagene. Sånn type et halvt minutt tregere iløpet av de siste 3 dagene. Er det virkelig på tide med service etter bare 4 år?
Urverket skal vanligvis gå litt fortere etter eksponering til magnetiske felter.Vært i nærheten av noe som avgir sterk magnetisme?
4 år er litt vel tidlig for service.
Selv tok jeg min Explorer 1 på service etter 9 år da den begynte å gå ca -2,5 sek/døgn.
Morro, denne er jeg spent på IRL!
Den varianten er gøy!
Litt uvanlig situasjon når det er akkurat den referansen : Japan pleier å være avgjort billigst og å bugne av tilgjengelige kupp men på 124270 virker prisen å være ( litt) høyere enn i Europa og den totale prisen for deg med fortolling er nok høyere enn prisnivået på en brukt 124270 her i Norge.
Explorer 114270 er ikkje heilt uaktuelt. Der er vel prisane et par hakk snillare.Litt uvanlig situasjon når det er akkurat den referansen : Japan pleier å være avgjort billigst og å bugne av tilgjengelige kupp men på 124270 virker prisen å være ( litt) høyere enn i Europa og den totale prisen for deg med fortolling er nok høyere enn prisnivået på en brukt 124270 her i Norge.
Men skal du kjøpe brukt er det en finere minne enn å kjøpe på finn selv om det er noen kroner dyrere.
sjekk hva de har hos private eyes. send avgårde en epost asap og spør om de har hva du ønsker + eksportpris:Hey, nybegynner her!
Eg reiser til Japan om 6-7 uker og står i en aldri så liten skvis. Eg har sett på Explorer 124270 ei stund no, og ser at det lar seg gjøre å kjøpe brukt blant anna i Tokyo til OK pris. Eg har vært innom Bjerke et par ganger, men fikk begge gangane samme beskjed om at det er "umulig" med venteliste per dags dato uten kjøpshistorikk. Kor lang kjøpshistorikk er det vanligvis snakk om her? Eg kunne tenkt meg en Pelagos 39, holder det?
Eg ser for meg to alternativ;
- Dersom Pelagos 39 er nok for å få spot på venteliste for Explorer, så gir det mest meining både økonomisk og for å få heilt ny klokke. Eg tåler fint å vente ett års tid på Exploreren.
- Droppe AD-games og kjøper brukt Explorer i Japan. Pelagos 39 kan bli seinare.
På forhånd takk![]()
Takk, eg sender de en mailsjekk hva de har hos private eyes. send avgårde en epost asap og spør om de har hva du ønsker + eksportpris:
Private Eyes
www.watchnet.co.jp