Heller det enn Basement Dweller i alle fallEr det lov å håpe på en Sofa Dweller?
Heller det enn Basement Dweller i alle fallEr det lov å håpe på en Sofa Dweller?
Det er vel slik at Rolex har fokusert mer på å produsere de dyrere klokkene enn de rimeligere, slik at omsetning er opp selv om de har levert noe færre klokker?
Ikke uenig, men begrepet eksklusivt inneholder også begrenset tilgang (på den ene eller andre måten, eks gjennom: pris, kjenneskap, utvalgt gruppe, etc).skjønner ass, men for meg er eksklusivitet eksklusivt, typ originalt. håndlaget. i ett eksemplar. ett. rolex kan aldri bli eksklusivt, men industrikvaliteten er høy!
Vet ikke. Men det @Eternamaniac sier er korrekt hvis vi skal stole på dem som jobber i Bjerke sin Rolex-butikk og sier informasjonen kommer direkte fra Rolex. Tilsvarende har jeg blitt fortalt at Rolex produserer for lager, ref mitt svar til @holmby ovenfor. Og min mening om strategien enda lengre oppi tråden her.Finnes det noen offentlige og offisielle tall på at produksjon (i antall enheter) er lavere?
Siden alle klokkene går gjennom COSC burde det vært mulig å ha en ekstern oversikt.
Når det gjelder fordelingen mellom rimeligere og dyrere modeller tok jeg en titt på prislister fra rundt 1990 for å sammenligne med dagens : en helgull kostet da rundt 7 ganger så mye som tilsvarende i stål. En Daytona i gull ville med andre ord kostet 1,4 M med samme prisforhold, en Sub 950000,-
javisst. eksklusivt er begrenset tilgang. det kan ikke være annerledes. alternativet er folkelig, og det er aldri eksklusivt. rolex befinner seg i spagat mellom disse motpoler, avhengig av kundens økonomi.Ikke uenig, men begrepet eksklusivt inneholder også begrenset tilgang (på den ene eller andre måten, eks gjennom: pris, kjenneskap, utvalgt gruppe, etc).
Vet ikke. Men det @Eternamaniac sier er korrekt hvis vi skal stole på dem som jobber i Bjerke sin Rolex-butikk og sier informasjonen kommer direkte fra Rolex. Tilsvarende har jeg blitt fortalt at Rolex produserer for lager, ref mitt svar til @holmby ovenfor. Og min mening om strategien enda lengre oppi tråden her.
Det er ikke kunden som er i sentrum. Det er produktet.kunden må behandles som gull. hvis ikke dreier det seg ikke om genuin eksklusivitet.
Oj. Vedkommende må ha solgt, og mekket jævlig mange bruktbiler før videresalg. j/k.En eier, håndverker, brukt daglig siden 90-tallet. Sjekk lenke, krone og lenke.
Tool WatchVis vedlegg 423449Vis vedlegg 423450
Bekjent av meg som eier den fortsatt. Kjøpte den i 1995ish på Bjerke.Oj. Vedkommende må ha solgt, og mekket jævlig mange bruktbiler før videresalg. j/k.![]()
Kjenner meg litt igjen i arbeidshverdagen. Benytter Slack, og innimellom må jeg tilbake til Teams for å lese en beskjed. Da er jeg alltid glad for å sporte en meget vanntett toolwatch på en militærinspirert reim fra anerkjent og eksklusiv kvalitetsprodusent. Røffe arbeidskår her også altså!Bekjent av meg som eier den fortsatt. Kjøpte den i 1995ish på Bjerke.
Flis, betong og snekring som arbeid og skrur på egne biler.
Kan gå hardt for seg på Teams - husk taktisk vest og flytende feltrasjon:Kjenner meg litt igjen i arbeidshverdagen. Benytter Slack, og innimellom må jeg tilbake til Teams for å lese en beskjed. Da er jeg alltid glad for å sporte en meget vanntett toolwatch på en militærinspirert reim fra anerkjent og eksklusiv kvalitetsprodusent. Røffe arbeidskår her også altså!