Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Er det akkurat samme nåløye for å få kjøpt kvinneklokker som herreklokker fra rolex hos AD? Tenker da modeller som ikke har helt ekstrem pris.
 
Er det akkurat samme nåløye for å få kjøpt kvinneklokker som herreklokker fra rolex hos AD? Tenker da modeller som ikke har helt ekstrem pris.
Nei - Bjerke hadde flere kvinnemodeller inne tilgjengelig for salg sist jeg var innom for et par uker siden.
 
Blått er ikke alltid blått, og Tudors nedtonede blå er nok en av de beste blå må jeg innrømme.

_1250549-png.2403765

_1250550-png.2403766
 
Dere som nylig har fått Submariner (stål) - hvor lenge var reell ventetid? Er så fysen på klokka - håper på et slags svar at nå bare renner de ut fra forhandlerene og ventetiden er nede i 6 mnd :LOL: Mener å huske jeg ble forespeilet sånn 10-14 mnd+/- så jeg får vel smøre meg med tålmodighet noen måneder til...
 
Dere som nylig har fått Submariner (stål) - hvor lenge var reell ventetid? Er så fysen på klokka - håper på et slags svar at nå bare renner de ut fra forhandlerene og ventetiden er nede i 6 mnd :LOL: Mener å huske jeg ble forespeilet sånn 10-14 mnd+/- så jeg får vel smøre meg med tålmodighet noen måneder til...
6 mnd er nok reel ventetid nå på en stålsub.
 
Det er faktisk ikke ment som en spøk. Ventetiden på bestilte modeller har gått kraftig ned. Jeg bestilte en OP i fjor og fikk forespeilet 6mnd, det tok 3 uker...
Det er jo i så fall helt gull! Er vel rundt 6 måneder siden jeg bestilte så da får vi se. Jeg hadde tippet rundt årsskiftet i beste fall - men kan jo hende den kommer før da!
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Håper du har MOBILtelefon :ROFLMAO:
Jeg fikk sub ila ca 4 mnd i fjor.
Noen som vet ventetid på Datejust 41? Fikk forespeilet 1-1,5 år. Syns det var lenge.
Det hørtes lenge ut. Jeg ventet faktisk over et år på min, men det skal sier at det var midt i hypens episentrum. Bestilte i nov 20 - kom i feb 22.

Det kan kanskje ha litt betydning hva slags konfigurasjon man bestiller?
 
Redigert:
Lite å kjøpe på Heathrow. Litt sugen på en Day-Date, men den de hadde ble solgt i går. Ellers et par GMT som bare kan prøves på.
 

Oida, hva har skjedd her? Noen som har blankpolert hele klokken?:confused:
 

Oida, hva har skjedd her? Noen som har blankpolert hele klokken?:confused:

Ikke første gang en gullsmed har gjøre denne brøleren.
 
  • Trist
Reaksjoner: McQ
Fant det tilfeldigvis på nettet.
30stk laget.
Stammer fra den største ekspert på Rolex i Frankrike.
Graveringen bak var ikke top top...

Vis vedlegg 348770
Vanskelig å tro at graveringer kommer fra Rolex. Mer sannsynlig at den er gjort av en full tatovør i etterkant. Men om den skiva er produsert av Rolex er den sabla kul, og uhyre sjelden.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
Vanskelig å tro at graveringer kommer fra Rolex. Mer sannsynlig at den er gjort av en full tatovør i etterkant. Men om den skiva er produsert av Rolex er den sabla kul, og uhyre sjelden.
Jeg har ikke peiling på hvordan disse ble laget.
Det ser ut som graveringen bak ble gjort etterhvert som en påminnelse av en periode i gruppen.
Den var i samlingen til en kjent butikk i Paris.
Jeg vet er at gruppen er omtrent 30stk, alt i alt, ja.
Broren kjenner en som er inn i gruppen.
Man kommer ikke inn med bare en fin militær tjeneste CV.
Mennesker som nøler ikke og slett ikke uerfarne på kverking, for å si det sånn.
 
  • Wow
Reaksjoner: Genta