Har alltid lyst på en Rolex i hvitt gull, men stejke dyrt det er!
Og at Daytona bare koster 10' mer enn DD syns jeg er rart:
er ikke President en del tyngre enn Oyster ?
Har alltid lyst på en Rolex i hvitt gull, men stejke dyrt det er!
Og at Daytona bare koster 10' mer enn DD syns jeg er rart:
Ikke min 116710BLNR fra 2018. Men dette er kanskje på 12-serien?Noen med BLNR med split farge i 18-tallet?
Nei - Bjerke hadde flere kvinnemodeller inne tilgjengelig for salg sist jeg var innom for et par uker siden.Er det akkurat samme nåløye for å få kjøpt kvinneklokker som herreklokker fra rolex hos AD? Tenker da modeller som ikke har helt ekstrem pris.
Flotte bilder, hvorfor har du 40 opp?Blått er ikke alltid blått, og Tudors nedtonede blå er nok en av de beste blå må jeg innrømme.
![]()
![]()
6 mnd er nok reel ventetid nå på en stålsub.Dere som nylig har fått Submariner (stål) - hvor lenge var reell ventetid? Er så fysen på klokka - håper på et slags svar at nå bare renner de ut fra forhandlerene og ventetiden er nede i 6 mndMener å huske jeg ble forespeilet sånn 10-14 mnd+/- så jeg får vel smøre meg med tålmodighet noen måneder til...
haha, takk! Da sitter jeg foran telefonen og venter!6 mnd er nok reel ventetid nå på en stålsub.
Det er faktisk ikke ment som en spøk. Ventetiden på bestilte modeller har gått kraftig ned. Jeg bestilte en OP i fjor og fikk forespeilet 6mnd, det tok 3 uker...haha, takk! Da sitter jeg foran telefonen og venter!