Rolexcafé – løst og fast om Rolex

  • Liker
Reaksjoner: 123uno
Personlig favoritt er 116509 med grå skive… :love: Bilde fordi det er digg..

IMG_2605.jpeg
 
Har alltid lyst på en Rolex i hvitt gull, men stejke dyrt det er!
1695894573618.png

Og at Daytona bare koster 10' mer enn DD syns jeg er rart:
1695894642849.png


Uansett, nesten en halv mill for en klokke:( For dyrt. Det er jo bare en klokke.
 
...sa ingen klokkeentusiast noensinne. ;)
Nja. Du har er et poeng. Men samtidig så syns jeg, som entusiast, at det kan være en fin påminnelse ift at den virkelige verden faktisk eksisterer og at kranglende som kan oppstå i den uvirkelige verden faktisk er ganske ubetydelige;)

Uansett: hvitt gull Rolex er for dyre!
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Utinaturen
Nja. Du har er et poeng. Men samtidig så syns jeg, som entusiast, at det kan være en fin påminnelse ift at den virkelige verden faktisk eksisterer og at kranglende som kan oppstå i den uvirkelige verden faktisk er ganske ubetydelige;)

Uansett: hvitt gull Rolex er for dyre!
Er hvitt gull Rolex for dyre sånn generelt? Hva med rose? Hva med svekkelsen av nok, har det en betydning? Mye har blitt dyrt siste året, men bra man nå kan se alle prisene på Rolex sine hjemmesider.
 
Redigert:
Er hvitt gull Rolex for dyre sånn generelt? Hva med rose? Hva med svekkelsen av nok, har det en betydning? Mye har blitt dyrt siste året, men bra man nå kan se alle prisene på Rolex sine hjemmesider.
Om de er for dyre er vel høyst personlig/subjektivt. Uavhengig av rose, NOK, dyrtid, etc. For meg er det altfor mange penger for en enkel klokke. Ca 3-gangeren samme i stål. Jeg digger hvitt gull. Men, for meg, er dette uansvarlig dyrt. Og dessverre uaktuelt.