Solid invisteringsobjekt det der. Bare det at den er så stygg vil nok gjøre at kjøpere backer unna.
det er riktignok en greie som begynte for rundt 25 år siden med Yachtmasteren bl.a.Noen som har en formening på hvorfor Rolex ikke har 'tilpasset' lenka mot kassen 100% her på denne 116600?
Er vel noe kortere lug på denne kontra 'vanlig' sub.
Hadde jo vært penere med en glatt overgang der etter min mening. Tanker?
Vis vedlegg 199915
det er riktignok en greie som begynte for rundt 25 år siden med Yachtmasteren bl.a.
YM 40 kjøpt ultimo 2018 ser slik ut. Altså helt okdet er riktignok en greie som begynte for rundt 25 år siden med Yachtmasteren bl.a.
Samme på Deepsea 116660.Noen som har en formening på hvorfor Rolex ikke har 'tilpasset' lenka mot kassen 100% her på denne 116600?
Er vel noe kortere lug på denne kontra 'vanlig' sub.
Hadde jo vært penere med en glatt overgang der etter min mening. Tanker?
Vis vedlegg 199915
Og samme på Platona - som eneste Daytona med den løsningen?Samme på Deepsea 116660.
Noen formening om hva man kan få for en 70-talls presidentlenke i 18k gult gull med skjult lås, 22 ledd (uten endlinks), og en del strekk?
Den er da i stål (steel)...Vis vedlegg 202694
Alle har vi en inngang til denne hobbyen. For meg var det klasseforstanderen min med sin blå Snowflake som fikk meg til å heve blikket opp og utover Seiko og ikke minst Citizenediverene som herjet 80 tallet.
Nå er ikke jeg i markedet for noe fra BBserien men man kan ikke annet enn å ta av seg hatten over hva Tudor gang på gang klarer å stappe inn i noen skarve 30 tusen og noe kroner. Etter å ha fulgt dem gjennom gjennom årtier er det utrolig godt å se hvilken posisjon de har klart å skaffe seg. Spesielt med tanke på hvordan 90 og 2000 tallet så ut for dem. I dobbel betydning.
Denne i blått var råflott og en kan bare glede seg til den kommer i Steel. Og drømme om at vi en dag ser Pelagos i tilsvarende størrelse.
Den er da i stål (steel)...