Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Selv regnbuedaytonaen er penere enn det der. Om vi ser bort fra salgspris og kun tenker en klokke jeg skal gå med i årevis, hadde jeg valgt regnbuedaytonaen sju dager i uka.

"Med forbehold om at annonsen blir trukket hvis jeg angrer. "
Hvem går egentlig på det der. Du laget annonsen i utgangspunktet fordi du angrer

Redigert:
Noen som har en formening på hvorfor Rolex ikke har 'tilpasset' lenka mot kassen 100% her på denne 116600?
Er vel noe kortere lug på denne kontra 'vanlig' sub.
Hadde jo vært penere med en glatt overgang der etter min mening. Tanker?

1591772708317.png

• Liker
Reaksjoner: Blodstrupmoen
@Phenix Det har vel ikkje vært noke offisiell uttalelse frå Rolex om dette. Så det mest nærliggende er at dei smelte på den lenka dei hadde liggande og kalte det en "design feature" .

Noen som har innspill til hva 20 KB stempelet på en 60 - talls oysterdate betyr? Min første tanke er at det betyr 20 karat gold plated.
8688E7DA-3E78-4569-B109-08C6B8DE0B37.jpeg

057FEBF3-9C25-43E5-A661-CB01C3BDE783.jpeg

Alle har vi en inngang til denne hobbyen. For meg var det klasseforstanderen min med sin blå Snowflake som fikk meg til å heve blikket opp og utover Seiko og ikke minst Citizenediverene som herjet 80 tallet.

Nå er ikke jeg i markedet for noe fra BBserien men man kan ikke annet enn å ta av seg hatten over hva Tudor gang på gang klarer å stappe inn i noen skarve 30 tusen og noe kroner. Etter å ha fulgt dem gjennom gjennom årtier er det utrolig godt å se hvilken posisjon de har klart å skaffe seg. Spesielt med tanke på hvordan 90 og 2000 tallet så ut for dem. I dobbel betydning.

Denne i blått var råflott og en kan bare glede seg til den kommer i Steel. Og drømme om at vi en dag ser Pelagos i tilsvarende størrelse.

Vis vedlegg 202694
Alle har vi en inngang til denne hobbyen. For meg var det klasseforstanderen min med sin blå Snowflake som fikk meg til å heve blikket opp og utover Seiko og ikke minst Citizenediverene som herjet 80 tallet.

Nå er ikke jeg i markedet for noe fra BBserien men man kan ikke annet enn å ta av seg hatten over hva Tudor gang på gang klarer å stappe inn i noen skarve 30 tusen og noe kroner. Etter å ha fulgt dem gjennom gjennom årtier er det utrolig godt å se hvilken posisjon de har klart å skaffe seg. Spesielt med tanke på hvordan 90 og 2000 tallet så ut for dem. I dobbel betydning.

Denne i blått var råflott og en kan bare glede seg til den kommer i Steel. Og drømme om at vi en dag ser Pelagos i tilsvarende størrelse.
Den er da i stål (steel)...