Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Produksjonen skulle visstnok gjenåpnes nå i starten av mai. Uvisst hvilken kapasitet som da gjelder..
Tviler jeg på - ref. de ulike trinnene i gjenåpningen av Sveits - såfremt Rolex ikke går under "beaty salons". :mrgreen:

swiss.PNG

Kilde: https://www.swissinfo.ch/eng/covid-19_coronavirus--the-situation-in-switzerland/45592192

Lagt inn bestilling. Dyrt, men blir samtidig ikke så halvgærnt for en «ny» klokke :)

Får du da beholde de gamle delene? Det er vel bare i Rolex sine sære policy som gjør at slike tanker dukker opp hos meg.

De vil jo være veldig greie å ha dersom du vil bygge tilbake. Angående originalitet er jo dette noe du må ha.

8

Får du da beholde de gamle delene? Det er vel bare i Rolex sine sære policy som gjør at slike tanker dukker opp hos meg.

De vil jo være veldig greie å ha dersom du vil bygge tilbake. Angående originalitet er jo dette noe du må ha.

8

Får beholde orginalskive/visere, som var viktig for meg av de samme hensynene som du nevner. Var også i kontakt med en annen AD som opererte med to priser knyttet til hvorvidt jeg ville beholde den svarte skiven (denne forhandleren skulle ha hhv. 7k/9,3k, avhengig av om jeg ville beholde den gamle skiven eller ei).