Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Dere som har/har hatt GMT Master BLNR og har/har hatt svart sub også. Hvordan oppleves disse opp mot hverandre? Blir det likt eller utfyller de hverandre? Har selv svart sub og snuser på BLNR med jubilee, men er også opptatt av å ikke ha altfor like klokker i boksen. Syntes BLNR er frekk og blir litt annerledes med jubilee. Men den er unektelig lik en sub også. Håper på deres betrakninger! Er ofte noe annet irl enn på bilder;)
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Dere som har/har hatt GMT Master BLNR og har/har hatt svart sub også. Hvordan oppleves disse opp mot hverandre? Blir det likt eller utfyller de hverandre? Har selv svart sub og snuser på BLNR med jubilee, men er også opptatt av å ikke ha altfor like klokker i boksen. Syntes BLNR er frekk og blir litt annerledes med jubilee. Men den er unektelig lik en sub også. Håper på deres betrakninger! Er ofte noe annet irl enn på bilder;)
Har 124060 og 126710BLNR med begge lenkene (jub/oyster).
Opplever det som to forskjellige klokker. Den ene millimeteren merkes godt man når man eier begge to og roterer på de. BLNR med jub føles mer nettere og penere enn Sub IMO. Sub mer røff og mindre polerte flater. Nå har 124060 ingen dato så blir litt forskjell her også, men opplever det som to forskjellige klokker (selv om de har noen likheter) både visuelt og funksjon
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby og Thorvald
Dere som har/har hatt GMT Master BLNR og har/har hatt svart sub også. Hvordan oppleves disse opp mot hverandre? Blir det likt eller utfyller de hverandre? Har selv svart sub og snuser på BLNR med jubilee, men er også opptatt av å ikke ha altfor like klokker i boksen. Syntes BLNR er frekk og blir litt annerledes med jubilee. Men den er unektelig lik en sub også. Håper på deres betrakninger! Er ofte noe annet irl enn på bilder;)
Jeg er hatt begge to i noen år nå, valgte å selge 124060 og bestilte 126610LV i stedet. De levde godt side om side, men til slutt landet jeg på at suben ble litt kjedelig og kanskje litt lik. Min ubestridte favorittklokke er BLNR så den var det aldri noe tema å bytte ut. Suben har jeg fortsatt ikke savnet mens jeg venter på den nye.
Men begge to er fantastiske klokker. Det skal sies at jeg har første generasjon BLNR som kun kom på oysterlenke.
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby og Thorvald
IMG_8440.jpeg
IMG_8427.jpeg
IMG_8432.jpeg
alltid gøy å titte på nyheter! selv om meste parten av nyhetene er i edelmetall.