Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Da var drømme duoen på plass. All fornuft tilsier at eg burde nå logget av tidssonen for godt, droppet alle AD besøk, stengt Youtube/Hodinkee osv......

Vis vedlegg 160535
Ja, det kan du si. Jeg kan love deg at Rolex-viruset kommer til å plage deg når rusen har lagt seg! Du er selvsagt ikke i mål ennå ;)
Grattis med flott Sub, forresten. så denne i "dagens" - regner med den er ny...
 
  • Liker
Reaksjoner: Tiff
160725


Noen som har erfaring med oysterlenke/-ledd som har veldig stramme "skruer"/ledd?

Forsøkt å varme opp - mtp. Loctiten. Men klarte faktisk å brekke skrue-jernet jeg brukte. Noen tips for å få løsnet den? Evt. Forslag på bedre skrue-jern? Bruker fra Biltema nå:)
 
  • Liker
Reaksjoner: larsbaju
Du trenger et jern på 1.6mm med helst litt flat ende (ikke spiss). Sjekk TS webshop, mulig der er noe. :) Ellers så har Amazon i hopetall.
 
  • Liker
Reaksjoner: saxxvik
Kan noen fortelle meg hvilken endeledd og jubilee lenke jeg skal se etter til min 16710?
 
Interessant at en Day-Date var nesten 10 ganger så dyr som en Submariner i 1978.. Enten så har stål blitt jævlig dyrt, eller gull billig,,
 
Interessant at en Day-Date var nesten 10 ganger så dyr som en Submariner i 1978.. Enten så har stål blitt jævlig dyrt, eller gull billig,,


Du får en gull daydate til rundt 100k brukt. Klokke til 200K++++ny.
Sub i stål koster mer brukt enn nytt.
Tilbud og etterspørsel, men helgull DJ og DD føles som et meget godt kjøp for tiden. Anbefales!
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Tenkte mer at det er interessant at veil priser fra AD var så langt fra hverandre på gull og stål før....