Callahan
Støttemedlem
Nei man blir blindet av at det er en Sub. Skulle vært bra mye billigere hvis gamblingen skulle være verdt det38k, er det så billig da?

Jaha, vel, da er det vel bare å følge med på utviklingen. Mener hun sa at de var for det meste kjøpt brukt fra forhandler, og at en salgskvittering var "dokumentasjonen". Man kan jo gjøre seg en god deal. Men når jeg har uttrykket at jeg setter meg på første fly til bergen om hun har tilfredstillende dokumentasjon, så er det hennes tap at hun ennå ikke har respondert (;
Så at annonsene hennes har blitt publisert på nytt nå; uten originalpapirer men med ekthetsbevis.
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=70802621
Hvor mye tåler ceramic insert på dei nye submarinerene? Er det lett for at dei kan sprikke? Dunker min stadig borti noe.
So what? Er ikke dette en beater? Alle profesjonelle ur laget for dykking, klatring, huleutforsking skal for svarte brukes som dette, hvis dette ikke er planen - kjøp en kjedelig dressklokke som ikke tåler temperatursvigninger. Beatere som brukes vil gjennom årene få sin egen flotte patina - "battle-scars" som er unike og flotte.Jeg har klart å få ripe i min, fikk også ripe i glasset. jeg tryna i grusen å landa på klokka. men vist man holder seg på beina så skal det litt til vil jeg tro![]()
Det er aldri trivelig med riper på klokken. Men når det først har skjedd, @Cuoresportivo, så vil jeg råde deg til å huske historien rundt. Kan det bli et minne om noe?
Kjipt, og spesielt den første. Ja, en Rolex tåler dette. Det er ikke sikkert hjertet gjør det. Derimot vil hjertet leges over tid, ripene på Rolexen forblir. Derfor må du forberede deg på å se dem. Det er ikke sikkert en polering vil falle heldig ut.
8
Noen som vet hva disse ligger på i pris?
Tudor Lady Submariner.
Bilde lånt fra interwebben.
![]()