Rolexcafé – løst og fast om Rolex

God morgen! Noen andre som fikk denne i innboksen i morges?
Jeg kunne jo ikke dy meg, så jeg sendte karen en sms. Etter litt diskusjon ble annonsen fjernet.... Rakk ikke å lagre innholdet desverre. Men please, videresalg av "folex" skal ikke skje. Jeg foreslo litt humoristisk at han skulle svinge hammeren på den, men det falt ikke i god jord :p

12695501_1696457527290499_1429166497_o.jpg

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Jaha, vel, da er det vel bare å følge med på utviklingen. Mener hun sa at de var for det meste kjøpt brukt fra forhandler, og at en salgskvittering var "dokumentasjonen". Man kan jo gjøre seg en god deal. Men når jeg har uttrykket at jeg setter meg på første fly til bergen om hun har tilfredstillende dokumentasjon, så er det hennes tap at hun ennå ikke har respondert (;

Så at annonsene hennes har blitt publisert på nytt nå; uten originalpapirer men med ekthetsbevis.

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=70802621

Redigert:
Jeg har klart å få ripe i min, fikk også ripe i glasset. jeg tryna i grusen å landa på klokka. men vist man holder seg på beina så skal det litt til vil jeg tro:)
So what? Er ikke dette en beater? Alle profesjonelle ur laget for dykking, klatring, huleutforsking skal for svarte brukes som dette, hvis dette ikke er planen - kjøp en kjedelig dressklokke som ikke tåler temperatursvigninger. Beatere som brukes vil gjennom årene få sin egen flotte patina - "battle-scars" som er unike og flotte.
Tom

Det er aldri trivelig med riper på klokken. Men når det først har skjedd, @Cuoresportivo, så vil jeg råde deg til å huske historien rundt. Kan det bli et minne om noe?
Kjipt, og spesielt den første. Ja, en Rolex tåler dette. Det er ikke sikkert hjertet gjør det. Derimot vil hjertet leges over tid, ripene på Rolexen forblir. Derfor må du forberede deg på å se dem. Det er ikke sikkert en polering vil falle heldig ut.

8

• Liker
Reaksjoner: Mulliner
Det er aldri trivelig med riper på klokken. Men når det først har skjedd, @Cuoresportivo, så vil jeg råde deg til å huske historien rundt. Kan det bli et minne om noe?
Kjipt, og spesielt den første. Ja, en Rolex tåler dette. Det er ikke sikkert hjertet gjør det. Derimot vil hjertet leges over tid, ripene på Rolexen forblir. Derfor må du forberede deg på å se dem. Det er ikke sikkert en polering vil falle heldig ut.

8

Ripene plager ikke meg, og klokka blir urørt så lenge den er i mitt eie, en Hulk skal da se ut som den har opplevd litt:)

Dameklokker pleier å være rimeligere, @mrChurchill.
Ofte er de quartz også.

Jeg huskerk jeg kjøpte en TT Constelation til fruen for noen år siden. Den kom på like under 5 laken. Da var det en "dandy boks" & papirer med en liten rød sexy pung til klokken. Selvfølgelig med frakt og tollet inn!

8

• Liker
Reaksjoner: mrChurchill