MkVI er ca. 1971-1974Finner litt delte meninger om dette, men kan en 1680 Red med MK VI dial ha blitt levert med 93150 lenke og 580 endlinks originalt?
Enig i at '50 er høyt, men tenker nok at vi skal nord for 45k. Får se om jeg legger det til salgs, eller om det bare blir med tanken![]()
En annen ting, @Hjodd, er at siden Johnny er ryddig, så sier de seg selv at det er et trygt sted å kjøpe brukt. Han er en fagmann, så der er det ikke noe tull! Han kan også hjelpe til med service og reparasjoner.
8
Hva syntes folket om denne? Svigerfar er i markedet for en gull Rolex. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.htm...q=Rolex&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&ref=fas
Tja. Johnny er (ifølge ham selv) ingen fagmann (anm: utdannet urmaker). Men en kremmer som har drevet med k/s av klokker i mannsalder, så kunnskapen er høy! Og han er definitivt til å stole på! Angående priser så syns jeg faktisk ikke priser seg høyt i det hele tatt... Mulig han kan gjøre enkle reparasjoner selv, men når jeg har vært i kontakt med ham har han spilt på andre urmakere.
Det er bare en ting som for tiden er mer sinnsykt enn prisutviklingen på ny Rolex og det er prisutviklingen på brukt....
Frister det å kjøpe folkens? Jeg ser modeller bli lagt ut nå for nesten femti som gikk for under tretti ifjor vår.
Nei. Ikke nesten 50K for en 14060 heller.Ser det ligger en head only 5513 på KS nå til 70 laks... Er det virkelig noen som er villige til å betale det?