Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Klokkene blir levert AD i disse boksene. De har egentlig ordre om å kaste dem, men om du kjøper en klokke bruker du å få med en boks om du ber om det.

• Liker
Reaksjoner: LarsOlav
Klokkene blir levert AD i disse boksene. De har egentlig ordre om å kaste dem, men om du kjøper en klokke bruker du å få med en boks om du ber om det.

Ok, jeg tenkte det hadde vert greit med en slik boks til klokken når jeg er Ombord på jobb.

Det var tenkt til en submariner 116610ln @Tobydobi

Redigert:
Noen som bor i Oslo-området som har en av "historiebøkene" skrevet om Rolex?

Tenker hovedsaklig på "The best of time" eller "The Rolex report". Hadde vært supert om jeg kunne lånt/leid en av disse den kommende uken.

Hva er fair pris for helt strøken 16610 L-serie (90/89) med stram og fin lenke? Boks medfølger, ikke cert. Nylig ettersett av AD inkl stemplet ektehetsbevis - trykktested, timegraph etc - ikke servicebehov.

Redigert:
Vel, for 35k for en 16610 så er jeg kjøper og ikke selger @Kjors... Tror ikke vi ser det med det første.

Det er en stund siden det har vært noe særlig omsetning av 90-talls Sub både her inne og på FINN. Benchmark mot Chrono 24 ligger vi vel i et range som ligner 46-50k NOK inkl MVA. Vurderer en rotasjon i boksen, men kommer litt ann på hva det bringer inn... hva sier dere @Consigliere of @Loevhagen? Er rundt 48k for høyt?

Vel, for 35k for en 16610 så er jeg kjøper og ikke selger @Kjors... Tror ikke vi ser det med det første.

Det er en stund siden det har vært noe særlig omsetning av 90-talls Sub både her inne og på FINN. Benchmark mot Chrono 24 ligger vi vel i et range som ligner 46-50k NOK inkl MVA. Vurderer en rotasjon i boksen, men kommer litt ann på hva det bringer inn... hva sier dere @Consigliere of @Loevhagen? Er rundt 48k for høyt?

Hehe, ja ser den - mitt forslag var nok vel lavt. Men synes dog likevel 46´- 50´ høres høyt ut..
Hvis du er selgeren håper jeg jo selvfølgelig at du får mest mulig.:)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Talisker
Gut feeling: 46-50K er for høyt - og man havner i kategorien "drømmer". Jeg har ikke fulgt med på 16610-prisen så nøye siden jeg ikke har kjøpt eller planer om å kjøpe den utgaven selv - men vil tippe fair value er 40-42K. Da ligger den kanskje en dag eller to før den snappes.

Enig i at '50 er høyt, men tenker nok at vi skal nord for 45k. Får se om jeg legger det til salgs, eller om det bare blir med tanken :)