Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Denne kunne jeg kjøpt om den materialiseres

F48B0F59-5C08-4046-A709-FBB963CB0DFA.jpeg

Flere som får svarte merker på håndleddet av Rolex sin lenke?

Vedlegg

• 51894003-80D9-4ADF-A375-C0365BE92F17.jpeg
    51894003-80D9-4ADF-A375-C0365BE92F17.jpeg
    88,2 KB · Visninger: 0
  • Haha
Reaksjoner: christoball
Hmm, kanskje en vask ikke er så dumt Lenka blir stort sett vasket ca. én gang i måneden, men husker ikke når sist gang var.

Jeg vurderer å bytte inn min DJ41, blå skive, glatt bezel og jubilee lenke fra 2019 (kjøpt selv på Bjerke), mot en Sub m dato av nyere modell. Klarer ikke få den ut av hodet.

Jeg vurderer å bytte inn min DJ41, blå skive, glatt bezel og jubilee lenke fra 2019 (kjøpt selv på Bjerke), mot en Sub m dato av nyere modell. Klarer ikke få den ut av hodet.
Har du mulighet til å ha begge, har du en killer samling og trenger ikke mer;) Har ikke hatt DJ, men akkurat den komboen er min favoritt. Suben du refererer til er jo absolutt vanskelig å kommer rundt, ja. Var så heldig å få den i fjor og kunne ikke vært mer fornøyd!

• Liker
Reaksjoner: panserjohan
Vi får se. Det er mye penger å ha bundet opp i klokker. Forskjellen fra andre forbruksvarer, er dog at verdien er der, pengene tar bare klokkeform, og kan omsettes igjen. Får gjøre ferdig div prosjekter på huset, og se hva som står igjen. ;)

• Liker
Reaksjoner: urtid
Er fabrikkene åpne igjen nå? Er det eventuelt kommet en indikasjon om når det skjer? #venterpåtelefonfraAD