Rolexcafé – løst og fast om Rolex

I beg to differ. Er rimelig sikker på at han sa 23-24k for versjonen med lenke. Grunnen til det er fordi jeg også stakk innom Alf Lie som også har den på lenke og han sa det samme.

Hmm... Merkelig. Mener bestemt at det sto 27ettellerannet, men jeg kan godt ta feil.

På den andre siden; Drømmeklokka ble plutselig billigere en jeg først trodde! :)

Innom Askeland idag. De kunne bla fortelle at den "nye" Oysterlenken ikke vil passe på en 16610,14060,gammel Exp 2 osv..
? ? Jeg har en RubberB laget til nye Suben på min gamle Exp2, den sitter perfekt. Å sette glass uten cyclop på en Subdate det ville de heller ikke ha noe av. Nye Suben er pen den. Forøvrig god stemning i lokalet.

Det er bare tull og viss-vass.
JCE har en 16610LV med nye oysterlenka. En fantastisk kombo!

Hvor vanskelig er det å holde et pleksiglass strøkent? Og på en 16750 Gmt Master, vil glasset bygge mye i høyden?

Du merker vel ikke høydeforskjell i særlig grad på en plexi gmt vs safirglass gmt. Er plexi på 1680 som derimot bygger ganske høyt i forskjell til safirglasset til 16610. Egen erfaring er at det er tilnærmet problemløst å ha et ur med plexi - du kan polere det med til og med med noe tannkrem når du vil. Jeg har enda til gode å få noen ordentlige hakk i et plexiglass men hvis du får det er det nok bare å bytte. Det er da mye rimeligere enn et safirglass. Jeg liker plexi :)

Er det noe i kjøp og salg som frister litt :) :) :)