Rolex Submariner Appreciation tråd

Mange flotte bilder her inne. Jeg liker spesielt godt der hvor man benytter litt vann på dykkerurene :)

Her er et bilde av en kjent sak som frekker seg til i kalde omgivelser.

6891869073_4a095efe1d_z.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Mange flotte bilder her inne. Jeg liker spesielt godt der hvor man benytter litt vann på dykkerurene :)

Her er et bilde av en kjent sak som frekker seg til i kalde omgivelser.

6891869073_4a095efe1d_z.jpg

Ai ai ai - stort bedre blir det ikke. Men hva er det du prøver å si? At jeg skal fryse ned SD'en min på samme måte som jeg gjorde med Sinn U1000 ? Glem det!

Nok om det. Jeg må si at dette er en herlig tråd. Hadde bare flere flyttet "dagens" RLX til denne tråden så hadde ikke "dagens" blitt så forutbestemt.

Og all respekt for de herlige "broder" bildene (Tudor). Måtte flere strømme på.

Og så en liten kommentar til Hr. Rød: Jeg finner Cohiba en smule oppskrytt og med dårlig trekk (på lik linje med mange Cubanere. Unntaket er jo Monecristo,Punch og Bolivar selvfølgelig). Kan jeg få foreslå en så enkel sak som Macanudo Maduro og Gurkha ifra Den Dominikaske republikk. Koster ikke en arm og en fot, og er helt på høyden med dyrere Cubanere. Vel - Gurkha'en kan være vanskelig å få tak på.

Frode.
 
Nydelig, Sponon. Kunne vært et fantastisk bakgrunnsbilde på PC'n ;)

Enig i det du skriver vedr. Cohiba, Frode. Men de har alltid lagt på topphylla i skapet og ligger der fortsatt. Jeg heller også mer over til Dom sigarer, har ikke prøvd de to du nevner men kommer nok.
Punch og Hoyo er mine Cubanske favoritter.

Har du forresten prøvd Chess Extreme? (eier fra Risør med fabrikk på den Dominikanske)