Rolex Submariner Appreciation tråd

Rubber B

Den gummireima var faktisk utrolig stilig og kledde subben 100%!

Ja, bortsett fra prisen så er den en favoritt rundt om i Rolex-verden. Everest seiler opp som en god utfordrer, men på den remen kan man ikke stille lengden, men må bruke leddene fra oysterlenka.

Kassa blir fremhevet ved bruk av sort rem, det øverste bildet ser nesten ut som et sort-hvitt bilde, men er ikke det, kun klokka og reima som er så deilig synk i fargene:)
 
Subs5_zps4bf0cda6.jpg


Subs3_zps8a6cb6d6.jpg


Subs_zps62f5509c.jpg


Sub love:D

Beklager den elendige bildekvaliteten
 
Enig, bortsett fra at dette ikke er en TT LN ;)

@Anders: ??? Ikke? Trenger tydelig opplæring fra en super-WIS:)

For meg ser det ut som en SubC ND og en Sub halvgull (TT) med sort bezel (lunette noir)?

Edit: uansett for sjeldent man ser sub halvgull med sort bezel og skive:) "For mange" blå halvgull.
 
Redigert av en moderator:
@Anders: ??? Ikke? Trenger tydelig opplæring fra en super-WIS:)

For meg ser det ut som en SubC ND og en Sub halvgull (TT) med sort bezel (lunette noir)?

Edit: uansett for sjeldent man ser sub halvgull med sort bezel og skive:) "For mange" blå halvgull.

Så vidt jeg vet var det først de keramiske Subene som fikk LN-betegnelsen. Hvis man skal bruke Rolex' egne modellnumre, og det bør man jo :D

Riktignok finnes 16610LV, men ingen 16610LN, kun 16610. Og heller ingen 16613LN, kun 16613. De forskjellige fargene benevnes ikke i modellbetegnelsen, eller tar jeg feil?

Derimot finnes 116610LN (og 116610LV), 116613LB og 116613LN. Mens keramisk no-date "kun" heter 114060.

Men enig, Sub halvgull med sort bezel ser utmerket ut :D
 
Redigert av en moderator:
@Havvo såklart inte fake haha, satt på en skive och bezel fra en tt bara.. :)
 
Redigert av en moderator:
Tror ikke jeg har postet dette før, dere får ha meg unnskyldt at det har sneket seg inn en SD 1665 og en SD 16660.
Tom.
Watches2-2013048.jpg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis