Rolex - Spådommer 2024

Det så ikke bra ut i det hele tatt :oops:
Tja, jeg vet ikke - nå er jo dette en amatørmessig mockup, men ser det noe verre ut enn GMT-M i gull/stål? Jeg har nådd en alder hvor jeg tenker at gull/stål ser bra ut på de fleste av sportsmodellene til Rolex, med ett unntak: Exp 1. Den synes jeg er forjævlig i gull/stål, og en helgull Exp 1 blir jeg i alle fall matt av tanken på.

1711094304834.png
 
Tja, jeg vet ikke - nå er jo dette en amatørmessig mockup, men ser det noe verre ut enn GMT-M i gull/stål? Jeg har nådd en alder hvor jeg tenker at gull/stål ser bra ut på de fleste av sportsmodellene til Rolex, med ett unntak: Exp 1. Den synes jeg er forjævlig i gull/stål, og en helgull Exp 1 blir jeg i alle fall matt av tanken på.

Vis vedlegg 364412
Jeg vet ikke helt hva som skurret, men den så bare helt feil ut. Det synes jeg forsåvidt Exp 1. gjorde også, men i helgull tror jeg kanskje den kunne vært litt kul.
 
Men kan det være lov å håpe om Explorer 2 går tilbake i riktig størrelse på 40mm :unsure: :p
Og når du sier 40, så mener du 39 ja? Helt tilbake til røttene hadde vært kult. Alle og svigermora deres har jo rotet i back-katalogen sin i årevis nå, og Rolex pleier jo å ligge noen år etter kurven, på tide de setter i gang med litt reissues de også.
1711104001128.png
 
Og når du sier 40, så mener du 39 ja? Helt tilbake til røttene hadde vært kult. Alle og svigermora deres har jo rotet i back-katalogen sin i årevis nå, og Rolex pleier jo å ligge noen år etter kurven, på tide de setter i gang med litt reissues de også.
Vis vedlegg 364435
Men denne har jo Tudor allerede laget. Er det sannsynlig at Rolex også gjør det?
 
Som i tidligere år holder jeg pusten og håper på noe som neppe kommer - helgull ND Sub.

Da måtte jeg begynt å vurdere om jeg strengt tatt TRENGER to nyrer, eller om jeg kanskje kunne avse en...
 
  • Elsker
Reaksjoner: KentOve
Som i tidligere år holder jeg pusten og håper på noe som neppe kommer - helgull ND Sub.

Da måtte jeg begynt å vurdere om jeg strengt tatt TRENGER to nyrer, eller om jeg kanskje kunne avse en...

Jeg stiller meg også i køen på den :love:
 
Som i tidligere år holder jeg pusten og håper på noe som neppe kommer - helgull ND Sub.

Da måtte jeg begynt å vurdere om jeg strengt tatt TRENGER to nyrer, eller om jeg kanskje kunne avse en...
No-date sub 40mm hvitt gull!
Da blir jeg OWG.
 
Kommet bilder på rolex.com

Ny skive på 1908.
When the iconic meets the unexpected:
OF på Day-date? Jubilee på sub? Eller samarbeid, RolexXOceanX?
Se-gjennom-bak på Day-date?

Se rolex.com for bildekarusell
1712317035395.png
 
1712562694920.png


Fra Reddit i dag, angivelig en leak fra en AD. Blå keramisk bezel på GMT M II. Får ikke hjertet mitt til å banke særlig fortere....
 
  • Wow
Reaksjoner: Callahan