ROLEX GMT 2 ELLER ROLEX DAYTONA STÅL/GULL?

jeg stemmer fremdeles for daytonaen. GMT har alle (meg inkludert)! Delgull daytona derimot, aiaiaiai!! :D :D

Selg bestemor. Kjøp daytona :mrgreen: .

xe3l
 
Hadde jeg vært mer gal og ufornuftig hadde jeg nok gått får Daytona. 10 år gammel klokke, uten papirer og tidssriktig boks, ikke vært på service.. Det lukter ikke noe spesielt god deal synes jeg, blir vanskelig å få solgt videre også om jeg skulle finne meg noe nytt om et par år, mnd, dager :eek: :eek: :p

Så begynner nok å helle mot GMT IIC. Liker at kassen og bezelen har blitt større. Og tror ikke "ALLE" har en klokke til 50000!. Har hatt Omega PO XL en stund, og tror en Daytona kommer til å forsvinne på hånden min :D
 
Hei!
Jeg synes det er litt urettferdig å sammenligne 2 så vidt forskjellige klokker. For en del år siden var jeg i omtrent samme situasjon, det stod mellom GMT II og Explorer II. Dette er jo to ganske like klokker med samme features og verk. Jeg valgte Explorer fordi den var mere "clean". Først med hvit skive, som jeg senere skiftet til sort. (Dette ble feil!!). I dag hadde jeg kanskje valgt GMT.
Men å sammenligne en Daytona med en GMT II er ikke fair. Daytona er en gedigen multifunksjons-klokke, veldig attraktiv både på ny- og bruktmarkedet, og ikke minst nesten dobbelt så dyr som GMT II. Iallefall når Daytonaen vi snakker om er i stål/gull. GMT på sin side representerer jo det mange forbinder med Rolex, spesielt den som har rød/blå bezel. Nydelig klokke, men kan IKKE sammenlignes med en Daytona!
At det ikke finnes papirer på Daytonaen er et minus. Hvor er papirene?Trodde ærlige folk med råd til å kjøpe Rolex samlet på slike ting jeg....................
Frøvrig synes jeg prisen er relativt o.k.. Har du ikke en utenlandsk kamerat som kan kjøpe en ny i Norge, for eksport uten moms, men med full kjøpslovgarati?
 
Nå ble iallefall Daytona solgt. Så den er ute av bildet. Men nå har jo Sven Bertil annonsert en annen her på forumet. Og den er noe dyrere, men med papirer og fra 2007. Så lurer på å slå til på denne. Står mellom GMT II og den Daytonaen...

Vet at det er to forskjellige klokker, men er lov å sammenlige alikevel, pris er ikke alt her i verden :D