- Medlem
- 20. juli 2009
Ta deg en tur til Strømstad rundt påsketider, så får du et godt inntrykk av hva "Harry" er for noe![]()
At østlendinger er harry?
Ta deg en tur til Strømstad rundt påsketider, så får du et godt inntrykk av hva "Harry" er for noe![]()
Typ Hå-hå-hå-hå-hå-hå-håkkifrilla, och blankpolerad chevrolet
"Harry" et ord som ikke finnes i svenske språket og er vanskelig å oversette, men som jeg skjönnt det et ord som skall påvirke folk å synes att en spesiell individ ikke er akkseptert av den större folkemengden grunnet denne individ önsker frambringe sin individualitet (god smak eller dårlig smak)
Alltså indirekt påvirke noen å bli del av den grå massenog kun bli brukere av seiko og omega klokker
He,he...liker den mixen med selvironi og selvbedragDet har faktisk aldri skjedd.
Så derfor er det vel rimelig å anta at de fleste som ser meg med en Rolex tenker at den må være fake i og med at den sitter på armen til en tulling som meg.![]()
Jeg kunne godt tenkt meg flere av Rolex-modellene, og har et spørsmål til dere som har Rolex: får dere ofte spørsmål om den er ekte? Og blir folk i så tilfelle overbevist når man svarer ja, eller blir mistanken hengende?
Jeg kunne godt tenkt meg flere av Rolex-modellene, og har et spørsmål til dere som har Rolex: får dere ofte spørsmål om den er ekte? Og blir folk i så tilfelle overbevist når man svarer ja, eller blir mistanken hengende?
"sirklene på timeindikeringene på skiva er for store".
Den ene gangen var på en bar, hvor en fyr som tydeligvis hadde litt greie på slikt noe så LV-en min, og kommenterte at den neppe var ekte, "sirklene på timeindikeringene på skiva er for store". Jeg hadde montert på sort bezel for anledningen...
Hva gjorde du da?
Drakk opp ølen hans, klappa'n i gølvet, og dro hjem med dama hans?
Da tenker jeg han lærte seg leksa si ja...![]()