Rolex er definitivt harry

Ser mer ut som en AT. Forøvrig harry om frontmannen til arbeiderklassen kjører Rolex. Spørs hva de synes om det på smelteverkene...

Med dagens lønninger blandt arbeiderne på gulvet bør jo hvermansen eie minst ei Rolex spør du meg. Jeg er faglært matros og eier intet mindre enn 2 Rolex`er:D

Dessuten synes jeg at en kul fyr som Stoltenberg absolutt burde gått med en Rolex:) hehe
 
"Dessuten synes jeg at en kul fyr som Stoltenberg absolutt burde gått med en Rolex:) hehe[/QUOTE]"

Kul fyr? har du skjært deg i hodet?
 
Kanskje vi skal la politikken ligge her inne på TS?

Godt poeng. Tilbake til problemstillingen. Rolex er ikke harry, Deepsea derimot synes jeg er harry. Dette fordi jeg mener Rolex, ultrakonservative som de er her har brutt markant med en laang og strøken linje som Seadwelleren er.
Isolert sett kan jeg like en og annen ting med DSSD men som videreføring av maange års historie er den ødeleggende i mine øyne. Føler den er pimpet opp til mer å tilfredstille røde løpere enn funksjonen den opprinnelig hadde. Det er trist, bare trist og ikke minst harry. Rolex hadde ikke behøvd dette..
 
Kanskje er det selve tråden som er definitivt harry etterhvert ?
Den ser ikke ut til til å tjene dette forumet på noen måte.
:???:
 
clint-nodava.gif