Rolex Daytona-tråden

Har noen av dere prøvd perlon-strap på daytonaen deres? Fant dette bildet og fikk ummidelbart en trang til å prøve

98D65D9C-3A4C-4CFC-8ED0-A406002FFCBF.png
 
Har eid en 116520 selv, det er en fantastisk klokke. Men jeg personlig har alltid vært svak for de med keramisk bezel.
 
Redigert:
En hvitt gull Daytona på Oysterflex har stått på ønskelisten lenge. Helt siden den ble lansert i 2017 har jeg til stadighet tullet meg inn på YouTube for å sikle. En Platona bør jo holde? Ja, uten tvil! Men, når man er ekspert på å forsvare ett kjøp ovenfor seg selv, så går det som det går.

Splitter ny, rett ut fra Bjerke Karl Johan på Mandag:

D6D286A9-B7C8-4EC7-A950-9EF110AE07A3.JPG
 
Er det noen som nylig har kjøpt eller solgt 116500LN med hvit skive og kan fortelle meg ‘rett pris’ - ser flere på FINN prøver seg på godt over 300, men blir de solgt for denne prisen eller er det godt inkludert prutebuffer? Send gjerne PM hvis du ikke vil kaste prispunkter rundt i off:)
På forhånd takk
 
Er det noen som nylig har kjøpt eller solgt 116500LN med hvit skive og kan fortelle meg ‘rett pris’ - ser flere på FINN prøver seg på godt over 300, men blir de solgt for denne prisen eller er det godt inkludert prutebuffer? Send gjerne PM hvis du ikke vil kaste prispunkter rundt i off:)
På forhånd takk
Troverdig? Aner ikke…