Rolex Daytona-tråden

Plukket opp en RubberB i går, "NAY or YAY"?:
BE6B6FEB-BCC6-4701-93E1-083F63A62426_zpskzkg5vvc.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Tok en tur til Daytona Beach i jula, så da ble det Daytona på Daytona:D
Morsomt å cruise på selve stranden i en Camaro cab.
21 miles av den opprinnelige "speed way" på den harde sanden, er åpen for ferdsel mot betaling:

Jeg hadde en Camaro ZL1 da jeg bodde i Statene, de bildene gjør at savnet kommer krypende veldig her nå.
 
  • Liker
Reaksjoner: Wizardsix
Til alle dere som syns det er vanskelig å velge hvilken Rolex som skal kjøpes: ANBEFALER DAYTONA!



Syns de er helt utrolig flotte! Skjønner godt at Rolex kaller Daytona for en masterpiece! Og de bærer best av alle Rolex er jeg har hatt. Dessverre vanskelig å ta skikkelige bilder av dem.
 
Til alle dere som syns det er vanskelig å velge hvilken Rolex som skal kjøpes: ANBEFALER DAYTONA!



Syns de er helt utrolig flotte! Skjønner godt at Rolex kaller Daytona for en masterpiece! Og de bærer best av alle Rolex er jeg har hatt. Dessverre vanskelig å ta skikkelige bilder av dem.

Enig, bærer rett og slett bedre enn sub/gmt/annet vissvass.

11264907_197534517254928_589154603_n.jpg


Kim!
 
+ 1

Daytona var Rolex'en jeg aldri skulle ha fordi jeg synes den var for puslete, nå brukes den mye :)

Vis vedlegg 434

Jeg har selv definert Daytona som kvinneklokke. Trekker det tilbake. Syns den har perfekt tyngde og tilstedeværelse. Spesielt hvis en sammenligner med moderne submariner, syns faktisk de er litt høye, tunge og klumpete.
 
  • Liker
Reaksjoner: Wizardsix
Jeg kvitter meg nok ikke med min, med mindre jeg kommer i økonomisk krise. Men det er ikke førstevalget dersom det skulle skje heller.
 
  • Liker
Reaksjoner: Wizardsix
Mye tung enabling her nå, med flotte bilder for å underbygge poenget om at Daytona er flott :) Bare synd den forsvinner på armen min.. :(
Og koster en del mer enn hva gøy er, så klart..