Rolex Daytona-tråden

Har vel ikke vært noen ute til over 200k i Norge på en stund? De fleste som luftes her pleier å være 180-190 nå.
Prisene på chrono24 er fantasipriser! De som har vært lagt ut her har nok vært i prisleiet 180-190, men det er ingen garanti for at dette blir endelig salgspris. Det var derfor jeg antydet +/- 175k avhengig av stand etc. Ingen grunn til å hause prisene ytterligere opp på fantasinivå ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Hva er realistisk å få for en 116500 med hvit skive i dagens marked? Har ikke fulgt noe særlig med, og ligger lite ute for salg.

Det lå en ute på Finn for 190k for ca en uke siden. Den er nå er solgt, men om han fikk 190k for den er en annen sak :)
 
  • Liker
Reaksjoner: olem
Prisene på chrono24 er fantasipriser! De som har vært lagt ut her har nok vært i prisleiet 180-190, men det er ingen garanti for at dette blir endelig salgspris. Det var derfor jeg antydet +/- 175k avhengig av stand etc. Ingen grunn til å hause prisene ytterligere opp på fantasinivå ;)

Husk at noen har hørt fra noen at prisene skal opp snart ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg
Rolexprisene på Chrono24 er ikke fantasipriser, men i noen tilfeller ligger de noen måneder foran Norge. I verste fall er bare å vente litt, så tikker det etter her hjemme også.
 
Rolexprisene på Chrono24 er ikke fantasipriser, men i noen tilfeller ligger de noen måneder foran Norge. I verste fall er bare å vente litt, så tikker det etter her hjemme også.
Burde kanskje vente litt med å selge da, jeg solgte en norsk 116520 for et par år siden for 90 lapper! #dårliginvistor
 
A4744B46-5D46-441A-8621-DB7E597BC35A.jpeg
 
Hvordan oppfatter dere lesbarheten på 116500, både svart og hvit?
Eneste(i tillegg til tilgjengeligheten;)) tankekorset for meg....
 
Hvordan oppfatter dere lesbarheten på 116500, både svart og hvit?
Eneste(i tillegg til tilgjengeligheten;)) tankekorset for meg....
Jeg synes lesbarheten er bra på hvit. Hvis man har problemer med å lese av tiden på denne, er man nok i markedet for hvit stokk...Hvis maks lesbarhet er målet anbefaler jeg Panerai som et greit valg :)
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
Hva er realistisk å få for en 116500 med hvit skive i dagens marked? Har ikke fulgt noe særlig med, og ligger lite ute for salg.
Hadde bud på 215K nesten før jeg var utenfor døren hos Bjerke i høst og samme fra en annen kar etter Hublot middagen med dem i dag. Min er ikke til salgs men regner det som en da ok 6mnd ish~~ pris. Jeg hadde dog aldri betalt slike hårreisende summer for en stålklokke med kronelogo
 
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen og olem