It's all a part of the plot
Da burde jo dette blitt lagt dødt umiddelbart. Royal er vel den eneste serien i kolleksjonen til Tudor som ingen vil ha.Konspirerer: Jeg tror Land-Dweller egentlig skulle blitt lansert for flere år siden. Tipper Tudors 2020-lansering av Royal-serien var måten å teste markedet for tilbakekomsten av denne type integrert lenkedesign.![]()
Jeg sliter fortsatt med å se hva denne serien skal tilføre kolleksjonen så lenge Datejust og OP fortsatt er tilgjengelig i stål og Day-Date og Pearlmaster i edelt.Helt enig. Mulig Royal er superpop i andre deler av verden. Land-Dweller blir uansett en mer raffinert utgave ser det ut til. Håper de kommer med andre skiver enn det som er lekket. En blå sunburst med baton-indekser for eksempel.
Ja, jeg håper du har rett, syntes LD virker som et snodig konsept. En Sky-Dweller og en Sea-Dweller har en logikk inn mot bruksområdet. Hva er det som skal gi denne en edge på landdwelling i forhold til Datejust, Explorer osv.? Rolex har jo en «story» for sine ulike serier.Jeg sliter fortsatt med å se hva denne serien skal tilføre kolleksjonen så lenge Datejust og OP fortsatt er tilgjengelig i stål og Day-Date og Pearlmaster i edelt.
Ikke er den spesielt pen, og den ser ut som en hybrid av alle de overnevnte pluss en Genta-esk integrert lenke/kasse som de er minst 3-4 år for sent ute med ift absolutt alle andre produsenter i hele verden.
Så heller intet revolusjonerende der. Ja de kan kreditere Oysterquartz kassen fra arkivet, men dette ser ut som en løsunge fra AP og Tissot.
Om det skulle være slik at urverket er revolusjonerende; kan dette da være ment som en upbeat DJ? En dyrere, mer fancy utgave? En Lexus mot Toyota.Jeg sliter fortsatt med å se hva denne serien skal tilføre kolleksjonen
Klokkeindustrien har jo blitt et sirkus, kan ikke se at dette er flauere en å lansere noe som ikke henger på greip.«Det er bare en prank, bro!» er nesten like flaut som å lekke som en sil.
Tror dette er helt reelt.
Forskjellen er jo at den du viser her, ser fantastisk ut i min bok. Mens den bastarden av en LD ikke ser ut i halvmåneskinn engang.Brannfakkel : dette er en remake av en datejust 1630 ( som ble basis for designet til OQ).