Rolex 2025: Spådommer for årets nyheter.

Er det noen lekkasjer på størrelse og dimensjoner på land-dweller?
Og hva er forskjellen mellom den og DJ egentlig? Bortsett fra en annen lenke? Ser ikke helt at dette skal bli en kjempesuksess. Alt nytt fra Rolex blir jo utsolgt - det er jo greit, men er dette egentlig så spennende?
...det kan være spennende, hvis det som sies i annen video stemmer: Nytt urverk uten olje og hi-beat (4Hz+).

Spør du meg så ser den helt jævlig ut. Blingete, rar miks av arabiske tall, kronen og datovinduet. Rolex har klart å mikse sportslig og pynt bra før (datejust er jo ikonisk, selv om jeg har lite til overs for gull og diamanter på «bruksklokkene» deres), men synes de har levert svakt på den fronten i mange år nå. Denne er jo bare grell.

IMG_4394.jpeg

Blir den slik vil den fylle det GAPENDE hullet i Rolexkolleksjonen.

Land-Dweller ser p.t. ut som et takras. Jeg hater når klokker får sånn der massive skråsider fra bezel/glass og ned til urskiven. Men, det kan jo være det kommer andre varianter i kolleksjonen som ser bedre ut - og IRL.
Jeg heller synes ikke den ser så voldsomt gild ut. Begynner Rolex å miste litt grepet?
Mange merker som har gått i den fella med begynne å lage ting ingen har spurt etter.
Jeg skjønner at det er nær umulig å opprettholde den hypen de har nytt godt av de siste årene, men dette er tynn suppe.

• Liker
Reaksjoner: Oleks90 og havarduf
Liker lenke og kasse,(og mønster på skiva for såvidt)
Men markørene? Krone klokken 12 dato klokken 3 og deretter 6 og 9 i arabiske markører? Fryktelig rotete, lite sammenhengene og i det hele tatt lite estetisk tilfredsstillende. Klokka er nok ekte, men den totale utformingen framstår så lite gjennomtenkt at en liten del i meg tenker det er en spøk 😅

Blir uansett morro å få sett noen hands-om med den, kanskje den vokser på en. Urverket kan bli spennende også

Registrerer at det er flere teorier på interwebben som spekulerer i om hele denne "lekkasjen" bare er bambus ift lansereringen 1.April. At Rolex rett og slett kødder med alle spekulantene og kommer med noe helt annet på tirsdag.

Det er mer utypisk Rolex enn den puzzle day-daten, men de beviste jo med den at de kan være tullete også. Det hadde episk festlig. Tenk de sitter på kontoret og ser på SoMe og YT og skoggler av at alle kjøper dette vaset.

For det er faktisk såpass mye som skurrer her at jeg begynner å lure på om det hele er bare er et massivt pr-stunt.
Det har vært altfor enkelt å spore opp tabber og teasere som blir trukket tilbake osv, dette er ikke likt Rolex som har stålkontroll på hele industrien.

I think I call BS.

Land-Dweller....really? Og Federer tilfeldigvis lar seg avbilde med en helt ny modellserie med Rolex sin blessing før en lansering? Nei, det er for mange røde flagg her.

Jeg er tilbake på Coke 🤓

Registrerer at det er flere teorier på interwebben som spekulerer i om hele denne "lekkasjen" bare er bambus ift lansereringen 1.April. At Rolex rett og slett kødder med alle spekulantene og kommer med noe helt annet på tirsdag.

Det er mer utypisk Rolex enn den puzzle day-daten, men de beviste jo med den at de kan være tullete også. Det hadde episk festlig. Tenk de sitter på kontoret og ser på SoMe og YT og skoggler av at alle kjøper dette vaset.

For det er faktisk såpass mye som skurrer her at jeg begynner å lure på om det hele er bare er et massivt pr-stunt.
Det har vært altfor enkelt å spore opp tabber og teasere som blir trukket tilbake osv, dette er ikke likt Rolex som har stålkontroll på hele industrien.

I think I call BS.

Land-Dweller....really? Og Federer tilfeldigvis lar seg avbilde med en helt ny modellserie med Rolex sin blessing før en lansering? Nei, det er for mange røde flagg her.

Jeg er tilbake på Coke 🤓
Hvis dette viser seg å stemme er det helt rått. La ikke de "krav" på navnet for åresvis siden? Ganske lang prank, men de har sikkert ansatt nye og unge pr folk, you never know...

• Liker
Reaksjoner: Bgo80 og GrimReaper