Rolex 2021: Spekulasjoner

Medlem
26. april 2011
Innlegg
5.045
1. Tror vi på vanlig lanseringstidspunkt i 2021?
2. Årets lansering var, IMHO, meget spenstig. Både oppgradering av deres viktigste modell + lansering av mange spreke OP! Har fått skikkelig lyst på 124060.
3. Hva kommer nå???
4. Håper ikke 116509 ødelegges med C-bezel. Kanskje en helt ny modell? Med komplikasjoner? Alla sky-dweller.
5. Kjør debatt, bilder, Photoshop, rykter!

Starter med en drømmemodell, stjålet av en heller tvilsom leverandør:

D44DB8C7-32F8-4774-A9D2-83A4B66B905E.jpeg
 
Det har kommet meg for øret at lanseringene fra Rolex i 2021 blir tidligere enn "vanlig". Hvor mye sannhet som ligger i dette aner jeg ikke :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
I 2021 er det 50 år siden Explorer ble lansert, og 10 år siden Explorer II (ref 216570) så dagens lys. Jeg vedder lett en god slump penger på at denne modellserien kommer i ny drakt i 2021; keramisk bezel, nytt urverk og muligens redusert diameter.
37bx6v4qgtd41.jpg
 
Tipper lansering blir sent neste år da de tydeligvis sliter med å levere årets lanseringer før årsskifte.
Ellers kan vel statistikken tyde på at de går tilbake til fantasiløshet som de pleier.
De har vel lansert noe sprekt sånn ca. hvert 3. år. :confused:

Kan vi håpe på ny Stella?
 
I 2021 er det 50 år siden Explorer ble lansert, og 10 år siden Explorer II (ref 216570) så dagens lys. Jeg vedder lett en god slump penger på at denne modellserien kommer i ny drakt i 2021; keramisk bezel, nytt urverk og muligens redusert diameter.
Vis vedlegg 217640
Støtter deg i den teorien. Er rimelig sikker på at vi ser disse to til neste år. Og det gledes - i mine øyne et skikkelig steg opp. Polaren ser helt rå ut med keramisk sort bezel.
 
Frykter bittelitt at Explorer 214270 forsvinner ut av sortimentet. Det hadde vært trist. Tror uansett vi vil se en Explorer-variant med 40 eller 41 betegnelsen i 2021.
 
Redigert:
Litt kontroversiell kanskje, men tror Explorer 1 kan se bra ut med hvit skive og everrose indekser og visere. En Urban Explorer om du vil, men det blir vel litt for mye forandring til å være Rolex?
 
Tipper også Explorer kommer med keramisk bezel og at vi får se en hvit versjon av Explorer1 39mm eller grønn nå som Rolex er i farge humør og nye friske op serien ble godt mottatt!