Radium Instruments

..glad for at det er uavhengige urmakere som er flinke i den tekniske delen av jobben og som brenner for den delen av klokkeverden som ikke innebærer 16 måneders service i Sveits.

Er det slik at man er kjapp på service ellers - men bare ikke på Radiumprosjektet?

Hadde ikke DN en stor artikkel om Radium på et tidspunkt? Burde jo følges opp...

Her:
http://www.dn.no/d2/2015/01/22/2119/Utvalgt/saboteur

8

Er det slik at man er kjapp på service ellers - men bare ikke på Radiumprosjektet?

Nå er det en stund siden jeg hadde Svigermor sitt arvede gullur hos Sutterud. Ingen ting å klage på verken av service, pålitelighet eller hurtighet.

Min Svoger hadde et gammelt lommeur der. Han hadde samme erfaring.
Mine erfaringer som kunde til "Urmakeren" er utelukkende positive.

8

Dro inn til Oslo forrige uke for å snakke med Erik. Han var heldigvis på plass, og ble rimelig paff da jeg presenterte meg. Jeg har i lang tid prøvd å få tilbake pengene mine, uten hell.
Han la seg naturligvis paddeflat og fortalte meg en hel del om hva som skjer fremover. Han har angivelig solgt 60 klokker til en "gjeng", og 20 av de skal han levere før jul. Først da hadde han penger til å betale meg tilbake. Han skulle gå offentlig ut med hele historien kommende uke. Han nevnte denne tråden også, så regner med at det kommer noe her. Da er det bare å vente å se, nok en gang.

Dro inn til Oslo forrige uke for å snakke med Erik. Han var heldigvis på plass, og ble rimelig paff da jeg presenterte meg. Jeg har i lang tid prøvd å få tilbake pengene mine, uten hell.
Han la seg naturligvis paddeflat og fortalte meg en hel del om hva som skjer fremover. Han har angivelig solgt 60 klokker til en "gjeng", og 20 av de skal han levere før jul. Først da hadde han penger til å betale meg tilbake. Han skulle gå offentlig ut med hele historien kommende uke. Han nevnte denne tråden også, så regner med at det kommer noe her. Da er det bare å vente å se, nok en gang.
Flere unskyldninger og løgner med andre ord. Påfallende at det var kommende uke da når du plutselig var innom. Han var nok veltalende og overbevisende når han snakket med deg. Men det er foreløpig kun tomme ord.
Men de 60 klokkene han angivelig hadde solgt? Var det Radium eller?

Jøss. Virker litt rart at én persons depositum går til utgifter sånn at det ikke kan refunderes før andre klokker er levert. Eller var dette helt klart da avtalen ble inngått?

Jeg har stort sett vært fornøyd kunde, men hele Radiumopplegget virker i overkant fishy.

Det hele er jo bare absurd. Jeg personlig hadde gått til Forbrukerrådet, men er sjeleglad for at jeg avstod fra å bestille i sin tid. Jeg syntes rett og slett det var for dyrt, og jeg kan vel fortsatt ikke se at prisen og leveransen samsvarer...

Flere unskyldninger og løgner med andre ord. Påfallende at det var kommende uke da når du plutselig var innom. Han var nok veltalende og overbevisende når han snakket med deg. Men det er foreløpig kun tomme ord.
Men de 60 klokkene han angivelig hadde solgt? Var det Radium eller?

Ja, som vanlig veltalende og overbevisende. Ikke første gangen jeg har snakket med han, og vet ikke helt om jeg ble overbevist. Ja, Radium med norsk og forbedret kasse som tåler 100m. Fikk se prototypen på kassa, så det var faktisk sant.

Jøss. Virker litt rart at én persons depositum går til utgifter sånn at det ikke kan refunderes før andre klokker er levert. Eller var dette helt klart da avtalen ble inngått?

Jeg har stort sett vært fornøyd kunde, men hele Radiumopplegget virker i overkant fishy.

Det var absolutt ikke avtalen, nei.

Neste gang ville jeg tatt med meg verdier for 10k i pant ;) Dette kan umulig ende godt...

Ja, som vanlig veltalende og overbevisende. Ikke første gangen jeg har snakket med han, og vet ikke helt om jeg ble overbevist. Ja, Radium med norsk og forbedret kasse som tåler 100m. Fikk se prototypen på kassa, så det var faktisk sant.

• Liker
Reaksjoner: MagnusPanerai

Det hørtes jo litt vilt ut at han hadde solgt 60 av dem allerede. Hadde alle de betalt depositum og tro?:p Jaja vi får se hva som skjer.

Fra tidligere post "Først da hadde han penger til å betale meg tilbake. Han skulle gå offentlig ut med hele historien kommende uke." (får ikke til sitat pt @MagnusPanerai :()

Har noen hørt noe...?

Fikk mail av Erik i går. Han skulle gå ut offentlig så fort han hadde org.nr på det nye firmaet, Radium Instruments AS. Dette firmaet vil påta seg ansvaret for alle tidligere bestillinger.

• Liker
Reaksjoner: Grendel