I #23 skrev jeg at jeg denne lørdag ettermiddagen hadde med eske hjem. Det var vel ikke helt riktig - all den tid det var esk
er med hjem
Jeg antydet jo tidligere at jeg kom over en klokke som umiddelbart utløste et "må ha" begjær. Det var en klokke jeg tidligere totalt hadde oversett på bilder i både kataloger, på nett osv da bildene jeg har sett av denne på ingen måte yter den rettferdighet.
På katalogbilder og ulike bilder på nett ser den "anonym" og litt kjedelig ut m/en ubestemmelig farge på skiven osv.
Men, da jeg fikk se den i "levandes live" i et monter, fremsto den helt annerledes, og det var litt
hvorfor i allverden har jeg ikke lagt merke til denne før? På armen var den også helt riktig

. Denne ville dekke alle mine behov for en diskret, men elegant nok dressklokke. Samtidig ikke så "dress" at den ikke kan brukes allround heller.
Den måtte bare bli med hjem den også
Så dermed var det dobbel unboxing denne ettermiddagen:
Det ble altså en Flagship i tillegg til Classima´n.
Og ref. bilder - Jeg har etter fattig evne selv forsøkt å ta noen bilder av denne, men det er neimen ikke lett (for en amatør) å få frem den rette fargetonen og detaljene til denne klokken. Den endres så voldsomt i forhold til lyset. Om man i tillegg skal få frem fargen i den lekre reima, så blir det enda værre
Forøvrig - Jeg fant jo på en glimrende unnskyldning for å "forsvare" kjøp av 2 nye klokker. Den ene fordi jeg hadde bestemt meg for å kjøpe ny klokke, mens den andre er jubileumsgave til meg selv, da jeg om kort tid fyller rundt tall

Det ble forøvrig også en hyggelig pris, da begge ble kjøpt hos samme AD.
So, this was the end of the road - so far!
For hva skjer videre? Ikke godt å si - det lurer jo fristelser rundt et hvert hjørne. Mangler jo en f.eks. diver....