Jeg blir oppriktig lei meg hver gang jeg ser en disse bastardene når jeg vet hvilken fin bil som er skjult under der et sted.
+1
Jeg blir oppriktig lei meg hver gang jeg ser en disse bastardene når jeg vet hvilken fin bil som er skjult under der et sted.
Fin langtifra, langtifra fin?"good from far, but far from good"
Takk for svarAkk, hadde bare produksjonsboxteren vært like pen som konseptbilen...
Men stikkordet for bruktkjøp av boxtere er vel IMS!
Kjøp en bil hvor IMS lageret er blitt byttet, eller ligg kostnaden for dette inn i totalbudsjettet.
classic and sportscar har en ok buyers guide, med litt tips til hva en skal se etter når man kjøper en.
Porsche Boxster 986 buyer’s guide: what to pay and what to look for | Classic & Sports Car
The Boxer-roadster is now highly affordable but complex, so choose carefully with the help of Classic & Sports Car’s buying guidewww.classicandsportscar.com
Takk, da melder jeg meg nok innMeld deg inn i Porsche klubben. Norge er et lite land og der er mange med kunnskap eller kjennskap til fleire av bilane som selges .
Takk, prøver det ogsåMeld deg inn i "Porscheentusiaster Norge" på FB. Der får du trolig like gode svar som hos Porsche klubben. Min erfaring når jeg var på utkikk etter 911, var at jeg fikk bedre svar andre plasser enn hos de.