Porsche boxster, erfaringer?

Blåser liv i en gammel tråd før jeg vurderer å lage en ny...Har begynt å snuse på tidlig Boxster til en billig penge for litt ekstra trivsel i sommerhalvåret :) Har nylig prøvd en 2020 Cayman og da fikk jeg blod på tann igjen etter å ha tatt pause fra bil-hobby i noen år. Motoreffekt er ikke like viktig som det var, generell tilstand og egenskaper på svingete vei er overordnet denne gangen. Bør være i god stand, men kan gjøre en del selv. Har ikke så stort budsjett pga andre prioriteringer så det må bli en første generasjon. Blir enten å selge litt fra klokke-samlingen eller å hive en OP41 i potten avhengig av pris. Tar gjerne i mot tips, erfaringer og synsing om hvilken prisklasse vi snakker om (y) Bilde lånt på nett for oppmerksomhet.

porsche_boxster_92_1.jpg

Akk, hadde bare produksjonsboxteren vært like pen som konseptbilen...

Men stikkordet for bruktkjøp av boxtere er vel IMS!
Kjøp en bil hvor IMS lageret er blitt byttet, eller ligg kostnaden for dette inn i totalbudsjettet.

classic and sportscar har en ok buyers guide, med litt tips til hva en skal se etter når man kjøper en.

• Liker
Reaksjoner: Bullitt
Akk, hadde bare produksjonsboxteren vært like pen som konseptbilen...

Men stikkordet for bruktkjøp av boxtere er vel IMS!
Kjøp en bil hvor IMS lageret er blitt byttet, eller ligg kostnaden for dette inn i totalbudsjettet.

classic and sportscar har en ok buyers guide, med litt tips til hva en skal se etter når man kjøper en.
Takk for svar :) Jeg kan leve med designet, takk for info og tips (y)

Meld deg inn i "Porscheentusiaster Norge" på FB. Der får du trolig like gode svar som hos Porsche klubben. Min erfaring når jeg var på utkikk etter 911, var at jeg fikk bedre svar andre plasser enn hos de.

• Liker
Reaksjoner: Bullitt