Snakket med en som akkurat har vært på et uoffisielt Rolex poleringskurs i Usa. I forrige uke faktisk. Det var uoffisielt da det ikke ble arrangert av merket men av AWCI. Instruktør er derimot godkjent. Denne karen jeg snakket med er en skikkelig rund løk. Likevel har han den oppfatning at Rolex policy er å la ting være når de går over kanten på to flater slik jeg tolker det ene bildet. Har jeg derimot misforstått og det er noe som er midt oppå børsting av lug er det lett sak å ordne.
Ai ai .... @acnorway
Trudde du hadde lært etter ditt eksperiment på Schaumburg klokka
Dette er for fagfolk. Finish/struktur og retningsbestemte overflater i flere vinkler krever mer en 3’er i sløyd
Ellers er klokka et smykke du nå har ‘bumerket’ nærmest som en ratifisering av kjøpsavtalen.
Koz deg med den.
Jeg hadde ikke søyd på skolen. Er det en form for søm og håndverkHei, hei, hei! Hadde da 5 i søyd!
... Men lærer tydligvis aldri![]()
Jeg hadde ikke søyd på skolen. Er det en form for søm og håndverk![]()
Det er farlig med å fokusere på slike detaljer, for da kan man også se ripa på venstre side av SEL ved siden av venstre lug.![]()
Klokke er klokke. Bruk den, og gjør den til dinLenke er lenkeAkkurat den fobien har jeg klart å kurere.
Hehe det är så djäkla lätt att säga. Tänker ofta det samma självKlokke er klokke. Bruk den, og gjør den til din![]()