Personlig bilskilt?

19A3D587-3697-49A5-AA18-0F9A555603D8.jpeg
 
Har sett flere med falske personlige skilter, uten at jeg skal beskylde eieren der for noe.
 

altså... annonsen tiltrekker seg nok litt ekstra oppmerksomhet - men tror det for så vidt er like greit at det er et personlig bilskilt som ikke følger bilen
 
Si ikke det.. Assman er jo en kultklassiker fra Seinfeld, dog med bruk av konvensjonelle S-er og ikke femtall :D

vel... for alle som ser skiltet og ikke er stø på Seinfeld-referansen, så har det fort en annen mening ;)

Jeg hadde ikke tatt den sjansen.. tror både fruen og barna hadde vært lite happy med det skiltet ;p
Men... smaken er jo som baken ... :D
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Jørgen
Jaguar med skiltet " ZAPPA" "jeg liker Zappa, men Zappa liker sikkert ikke meg"

IMG_20201215_135320 (2).jpg

Beklager bildekvaliteten, men det er det en gammal gubbe greier i fart med dogg på ruta.
 
  • Liker
Reaksjoner: Slettet bruker 2577
Ja det gjelder vel uansett. Er vel bred enighet om at personlig skilt er bortkastet og en smule harry
Støttes. Kjørte bak en X5 i går med skiltet B4NDIT :rolleyes: Hjelpes så blodharry! Mener sjåføren var en middelaldrende mann, men fikk ikke godt nok glimt av vedkommende.
 
  • Liker
Reaksjoner: hen
VW Amarok med skiltet "HERRE" Det kan tenkes at han synes han er en herre. Eller at han er lokalpatriot fra tettstedet Herre i Bamble kommune som veldig få fra Grenland synes er noe å skryte av. Alt tatt i betraktning er begge deler like usannsynlig, så kanskje det er "HERRE..gud har jeg virkelig kasta bort 10k på dette". Beklager dårlig bilde, det er tatt i fart.
IMG_20210422_140249 (3).jpg
 

-Den fyren der må ha doktorert på skiltet selv, tror jeg - kun inntil sju tegn, og punktum er ikke ett av dem - bare bokstaver og tall.

Oppriktig spørsmål - ville The Powers That Be legge seg borti det punktumet der? Det er vel strengt tatt dokumentfalsk å endre på et nummerskilt, selv om det i dette tilfellet er trivielt å slå opp SGTPEPR og finne tak i den antatte gjerningsmannen?