Patek Philippe-tråden

Jeg er ikke så bastant når det kommer til fake/ikke-fake. Men å legge ut en annonse, med feil beskrivelse, av en patek. Det skjer ikke om man eier en. (Eller SKAL ikke skje)

Men virker som det er mye skepsis, når klokken går for så lite.
 
Var ikke deg jeg siktet vedrørende fake nei. Skepsis er sunt i slike situasjoner. Når noe er for godt til å være sant osv...
 
Der kom jammen meg Pateken til @Edzilla ut for bytte også :) Har jeg ikke vært så ekstremt fornøyd med 5711 og hatt en 5980 liggende til å bytte med så skulle jeg slått til :)
 
Redigert av en moderator:
_mg_2744.jpg
Denne er drømmen min!
4936G-001

37mm
 
5711 med hvit skive hos Bo Berggren Urhandel i Stockholm dersom noen skulle ha ånden over seg! :)

Tillater meg å dobbelposte
 
Er det noen som har en god forklaring på hva PP har tenkt på ved design av denne skiven?


Skjermbilde.PNG

Det vet jeg ikke, men jeg likte dette designet faktisk veldig godt. Nå er jo jeg generelt ikke så begeistret for Patek sitt tradisjonelle uttrykk, så det er vel det at dette skiller seg ut som tiltaler meg.
Jo - denne kunne jeg godt ha tenkt meg :)
 
Poenget er vel at driten er assymetrisk? Jeg har sett dette fenomet live på noen andre PP'er også, der det er 2-3 vinduer, og så er det søren meg ikke symmetrisk størrelse på de en gang. Det ser helt feil ut...
 
Heisan - der så jeg også avstands forskjellen til timemarkøren, det så IKKE bra ut!!!
Ser ut som en "fake":eek:
 
Rare greier. Ser også at minutt og timeviser ikke alltid er synkrone. På dette bildet f.eks. så skal vel timeviseren stå sentrert mellom 10:30 og 11:00 når minuttviseren er "kvart på".

DSC06365_zpss9rfadm6.jpg~original