Mer Cubitus?Ryktene har gått om 5712/1a sin avslutning i flere år. Så nå var det på tide.
Har også sett den samme oversikten som @Jørgen i sosiale medier.
Nå gleder jeg meg stort til å se lanseringene på Watches & Wonders.
De modeller som du nevner, er vel blant de mer tilgjengelige Pateks. Ikke lenge siden jeg var innom Bjerke og de hadde en 5212 inne - og som da var tilgjengelig for salg. Tror nok at det er en del Calatrava modeller i bruk der ute, både blant TS medlemmer og andre, uten dermed at brukerene poster bilder av uret i denne tråden.Jeg var nysgjerrig på tilgjengelighet av Calatrava-modeller, og søkte opp denne tråden. Men bortsett fra siste det bildet, er visst de nyeste 15 sidene dedikert firkant-klokken med noen Aquanauter og Nautiluser. Jeg måtte tilbake til 2022 i denne tråden for å finne en 5212. Da regner jeg med at det er langt mellom forekomstene av 5212, 5226G og 6119(G/R) i dette landet?
Mener prisen er ca kr 350 000.- Personlig hadde jeg lett valgt en 6119 fremfor en Saxonia. Tror det er mulig å få bestilt en 6119 fra Bjerke uten noe problem.Noen som vet norsk pris på 6119? Og ikke minst tilgjengeligheten?
Dette er langt utenfor mitt tidligere scope. Men må si enkle calatrava tiltaler meg. Hadde lett røket på en ALS Saxonia thin hvis det hadde vært tilgjengelig i Norge pdd. Disse enkle dressklokkene i gull er bare så vakre![]()
fantastiske begge to, men ettersom 6119 er hakket for stor og har et snev for mye flash fra den vakre beselen ville jeg valgt saxonia thin, hvitt gull.Mener prisen er ca kr 350 000.- Personlig hadde jeg lett valgt en 6119 fremfor en Saxonia. Tror det er mulig å få bestilt en 6119 fra Bjerke uten noe problem.
Ikke noe problem å få bestilt 6119. Luktet litt på en tidligere men slo det fra meg da jeg bruker dress altfor lite til å forsvare det. Tror prisen er over 400k dog. Levering på noen få måneder.Noen som vet norsk pris på 6119? Og ikke minst tilgjengeligheten?
Dette er langt utenfor mitt tidligere scope. Men må si enkle calatrava tiltaler meg. Hadde lett røket på en ALS Saxonia thin hvis det hadde vært tilgjengelig i Norge pdd. Disse enkle dressklokkene i gull er bare så vakre![]()