Heslig!VC 46004 fra begynnelsen av 1980 tallet, den ble kalt «222 Square»![]()
Heslig!VC 46004 fra begynnelsen av 1980 tallet, den ble kalt «222 Square»![]()
På en hyssingarm - ja
Armen på bildet ser definitivt ut som en mann. men, kanskje hen identifiserer seg som noe annet.På en hyssingarm - ja
På armen til en mann - nei
Den er såpass hårete at et hankjønn er nok nærliggende å tro, dog skal man ikke skue hunden på hårene i disse dager.Armen på bildet ser definitivt ut som en mann. men, kanskje hen identifiserer seg som noe annet.
Jeg bare tullet med deg, men skal vi være litt alvorlige, så er følgende data fra en undersøkelse kjent i klokkemiljøet verdt å nevne nå. Når man samtidig erkjenner at undersøkelsens hoveddata gjelder runde armbåndsur, og at Cubitus de facto er rektangulær...blir den en outlier på flere nivå...også for "ekte og hårete mannfolk".Den er såpass hårete at et hankjønn er nok nærliggende å tro, dog skal man ikke skue hunden på hårene i disse dager.
Men hyssing kan også være lodden. En skikkelig mannarm bærer denne klokken helt fint uten at det blir komisk.
Jeg skjønte at du tullet.Jeg bare tullet med deg, men skal vi være litt alvorlige, så er følgende data fra en undersøkelse kjent i klokkemiljøet verdt å nevne nå. Npr man samtidig erkjenner at undersøkelsens hoveddate gjelder runde armbåndsur, og at Cubitus er rektangulær...blir den en outlier på flere nivå...også for "ekte mannfolk".
Se denne lærerike videoen fra HSNY:
Vis vedlegg 382711
Kjedelig med fakta? OK. Latsabb.Jeg skjønte at du tullet.
Men jeg orker ikke se YouTube-video nå, den så kjedelig ut. Du får heller gi meg en kjapp oppsummering![]()
riktig - det blir ikke komisk - men den som bærer denne i fullt alvor på sin arm vil utstråle: hei verden! jeg er fra emiratene og har dårlig vurderingsevne, et knippe koner, høyt blodtrykk og null samvittighet.Den er såpass hårete at et hankjønn er nok nærliggende å tro, dog skal man ikke skue hunden på hårene i disse dager.
Men hyssing kan også være lodden. En skikkelig mannarm bærer denne klokken helt fint uten at det blir komisk.
Nå tror jeg du har fått nok Absint for ikveldriktig - det blir ikke komisk - men den som bærer denne i fullt alvor på sin arm vil utstråle: hei verden! jeg er fra emiratene og har dårlig vurderingsevne, et knippe koner, høyt blodtrykk og null samvittighet.
dette må være årets minst gøyale klokke, og likevel ikke seriøs. kjip som et møkkete askebeger ispedd slimete snus - som et brukt munnbind trampet ned i gjørma
denne blir heller ingen hit om 20 år. jeg er synsk så jeg visste det allerede i fjor. er som en uvasket dass i platina: glitter & dritt på samme tid. det morsomme er at jeg har råd til hele den stygge serien upfront, men ville hatt mer glede av å søle vekk casha ved å betale utgåtte p-avgifter for tilfeldige folk på gardermoen. åh, jeg gleder meg allerede nå til å klekke ut flere fæle utsagn - mitt kreative ego fikk næring av denne megafloppen![]()
nei det er ikke slik det er fatt, for jeg bruker ikke alkohol. derimot har jeg hatt i meg alt for mye sjokolade og redbull!Nå tror jeg du har fått nok Absint for ikveld![]()